ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در نیمه نخست ۲۰۱۹ یک میلیون گوشی تاشوی سامسونگ به بازار عرضه می شود

سامسونگ هفته‌ی گذشته در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود از نمایشگر‌های Infinity Flex Display که منحصراً برای موبایل‌های تاشوی این شرکت طراحی شده رونمایی کرد. حین معرفی این صفحه نمایش منحصر به فرد گفته شد که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

سامسونگ هفته‌ی گذشته در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود از نمایشگر‌های Infinity Flex Display که منحصراً برای موبایل‌های تاشوی این شرکت طراحی شده رونمایی کرد. حین معرفی این صفحه نمایش منحصر به فرد گفته شد که طی ماه های آینده، پروسه تولید انبوه گوشی تاشوی سامسونگ آغاز خواهد شد.

حال نشریه‌ای کره‌ای Yonhap News، به نقل از دی جی کو رییس بخش موبایل سامسونگ، مدعی شده که این کمپانی کره‌ای در ابتدا یک میلیون دستگاه تلفن هوشمند تاشو تولید خواهد کرد و اگر مخاطبین از این مدل گوشی ها استقبال مطلوبی به عمل آوردند، آنگاه پروسه تولید ادامه پیدا خواهد کرد.

این مسئله بدین معنی است که کمپانی کره‌ای باور دارد در بدترین حالت ممکن، پس از عرضه‌ی گوشی تاشوی سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۱۹ میلادی، حداقل یک میلیون نسخه از آن به فروش خواهد رفت.

کو پیش بینی کرده که تلفن هوشمند تاشو در ابتدای کار خود نمی‌تواند به انتخاب اول تمامی کاربران بدل شود و فروش بسیار مطلوبی را تجربه کند. با این وجود مدیر ارشد سامسونگ باور دارد که فعالیت‌های این شرکت در راستای توسعه‌ی موبایل هوشمند یاد شده موجب می‌شود که مدل ‌بعدی این گوشی‌ها به صفحه نمایش انعطاف پذیر مجهز شوند.

همانطور که می‌دانید سامسونگ به سختی تلاش کرد تا اولین گوشی هوشمند تاشو را با برند خود به بازار عرضه کند اما این اتفاق رخ نداد چرا که چندی پیش، اولین گوشی تاشو تجاری دنیا با نام فلکس پای (FlexPai) معرفی شد.

این محصول در واقع یک تبلت با نمایشگر انعطاف پذیر ۷.۸ اینچی و نسبت تصویر ۴:۳ بود که پس از تا شدن، ابعادش به ۴ اینچ می رسید. این گوشی که به چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۱۵۰ نیز مجهز شده، ماه آینده قرار است فقط به بازار چین عرضه شود و کاربران این کشور قادر خواهند بود با پرداخت مبلغی معادل ۱۲۹۰ دلار، ضعیفترین نسخه‌ی آن را خریداری کنند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به فلکس پای، اولین گوشی با نمایشگر تاشو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی