ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردیاب سلامتی جدید ویتینگز با عمر باتری ۲۰ روز معرفی شد

چند سالی است که شرکت Withings روی تولید ساعت‌ های هیبریدی تمرکز کرده اما اکنون از یک ردیاب سلامتی رونمایی کرده که نشان می‌دهد دوباره قصد دارد به این بازار بازگردد. این ردیاب سلامتی، Withings Pulse HR ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

چند سالی است که شرکت Withings روی تولید ساعت‌ های هیبریدی تمرکز کرده اما اکنون از یک ردیاب سلامتی رونمایی کرده که نشان می‌دهد دوباره قصد دارد به این بازار بازگردد. این ردیاب سلامتی، Withings Pulse HR نام دارد و در واقع نسل بعد گجت‌ های Withings Pulse به شمار می‌رود که سال ۲۰۱۳ تولید شده است.

کابران باید برای خرید Pulse HR مبلغی معادل ۱۳۰ دلار هزینه کنند و این مسئله آن را به رقیب مناسبی برای ردیاب‌ های سلامتی فیت بیت Charge 3 و Vivosmart 4 گارمین بدل کرده است.

این ردیاب سلامتی ویژگی‌ های معمول دیگر ردیاب‌ های سلامتی را هم دارد. سنسور تشخیص ضربان قلب بکار رفته در این گجت می‌تواند هر ده دقیقه یکبار ضربان قبل کاربر را اندازه گرفته و جدولی از آن تهیه کرده تا به کاربر نشان دهد. سیستم GPS بکار رفته در آن نیز می‌تواند جزئیات اضافه‌تری از فعالیت‌ های بدنی کاربر ارائه دهد.

این ردیاب سلامتی، تا فشار ۵ اتمسفر در برابر آب از خود مقاومت نشان می‌دهد و می‌تواند ۳۰ فعالیت مختلف کاربر را شناسایی کرده و عملکرد وی را تخمین بزند.

ردیاب سلامتی جدید شرکت ویتینگز توانسته با عمر باتری ۲۰ روزه‌، گزینه مناسبی تری نسبت به دیگر رقبایش محسوب شود چرا که از فیت بیت Charge 3 و Vivosmart 4 گارمین تنها می توان ۷ روز استفاده کرد. البته این مطلب عجیبی نیست چرا که ویتینگز پیش از این نیز موفق شده عمر باتری ۲۵ روزه برای ساعت Steel HR Sport به ارمغان آورد.

ساعت هوشمند Steel HR Sport

ویتینگز مدعی شده که Pulse HR از طراحی مدرن تری نسبت به دیگر رقبایش برخوردار است اما این ردیاب شباهت زیادی به مدل‌ های قدیمی دارد و نمی‌تواند زیبایی بصری دیگر محصولات این شرکت نظیر Steel HR را باز آفرینی کند.

کاربرن می‌توانند هم اکنون با پرداخت هزینه‌ی ۱۲۹.۹ دلار، ردیاب سلامتی جدید ویتینگز را خریداری کنند و آنها را تا چهاردهم آذرماه تحویل بگیرند تا بتوانند از آنها استفاده کرده و به تمرینات پیاپی خود بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی