ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Emoji8
نرم افزار و اپلیکیشن

اپ Emoji8 مایکروسافت مهارت کاربر در تقلید از ایموجی‌ها را می‌سنجد

مایکروسافت اپلیکیشنی سرگرم کنده به نام Emoji8 را منتشر کرده که با بهره گیری از قابلیت های یادگیری ماشینی مهارت کاربر در تقلید از یک ایموجی را برآورد کرده و به وی امتیاز می دهد. با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

مایکروسافت اپلیکیشنی سرگرم کنده به نام Emoji8 را منتشر کرده که با بهره گیری از قابلیت های یادگیری ماشینی مهارت کاربر در تقلید از یک ایموجی را برآورد کرده و به وی امتیاز می دهد.

با افزایش محبوبیت ایموجی ها شرکت های بسیاری به توسعه ابزارهای مبتنی بر آنها روی آورده اند که از همه معروف تر انیموجی های سه بعدی اپل است که با بهره گیری از سنسورهای پیشرفته به کار رفته در پنل جلویی میسر شده اند. مایکروسافت هم حالا اپلیکیشنی ساده و مفرح را بر اساس اموجی ها توسعه داده است.

به گفته کمپانی ردموندی ابزار Emoji8 در واقع یک نمونه اپ یونیورسال ویندوز (UWP) است که پس از نمایش تصادفی ایموجی ها به کاربر، با استفاده از وبکم مهارت وی در تقلید از آن را بررسی می کند. این اپلیکیشن در ویندوز استور و گیت هاب ارائه شده است.Emoji8هدف مایکروسافت از این کار نمایش یادگیری ماشینی به گونه ای قابل فهم برای همه و از طریق یک اپ ساده یونیورسال ویندوز بوده است. مزیت اصلی برنامه های یونیورسال قابلیت اجرای آنها روی کامپیوتر، تبلت و موبایل بدون نیاز به بازنویسی مجدد هسته کد است.

سیستم بر اساس داده های دریافتی از چهره کاربر امتیازی را به وی می دهد که امکان به اشتراک گذاری آن در قابل گیف وجود دارد. ارزیابی چهره نیز از طریق نسخه ۱.۲ مدل FER + Emotion Recognition صورت می گیرد. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از داده های کاربر تمامی محاسبات لازم در سیستم محلی صورت می گیرد. با توجه به اجرای پردازش بدین شکل، کاربر نیازی به اتصال به اینترنت نخواهد داشت.

این اپ برای برنامه نویسان به صورت منبع باز در گیت هاب قرار داده شده و افراد دیگر نیز می توانند با مراجعه به این لینک در فروشگاه مایکروسافت آن را روی سیستم های ویندوزی خود نصب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی