ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Aquos R2 کامپکت
تکنولوژی

معرفی Aquos R2 کامپکت با دو بریدگی نمایشگر و اسنپدراگون ۸۴۵

زمانی که اپل از آیفون X با بریدگی عریض رونمایی کرد بسیاری از کاربران در برابر آن جبهه گرفتند، حالا اما شارپ پا را این هم فراتر گذاشته و Aquos R2 کامپکت را با دو ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

زمانی که اپل از آیفون X با بریدگی عریض رونمایی کرد بسیاری از کاربران در برابر آن جبهه گرفتند، حالا اما شارپ پا را این هم فراتر گذاشته و Aquos R2 کامپکت را با دو نمایشگر معرفی کرده است.

طراحان ژاپنی گوشی Aquos R2 که اوایل امسال معرفی شد، در نسخه جدید آن تصمیم به افزایش سایز نمایشگر بدون حذف سنسور اثر انگشت در پنل جلو گرفته اند و حاصل این تصمیم به موبایلی با دو بریدگی نمایشگر منجر شده است. بریدگی فوقانی با ظاهری قطره ای میزبان سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی است که در وان پلاس ۶تی و میت ۲۰ هم شاهد آن بودیم. زائده پایینی که سنسور اثر انگشت را در خود جای داده، چندان چشم نواز نیست و نخستین سوالی که به ذهن می رسد این است که چرا به پنل عقب منتقل نشده است؟

برخلاف بسیاری از موبایل های اندرویدی جدید نمایشگر Aquos R2 کامپکت چندان بزرگ نیست و قطر آن از ۵.۲ اینچ  فراتر نمی رود. این صفحه نمایش با پنل IGZO LCD علی رغم سایز نه چندان بزرگ از رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل  و نرخ رفرش بالای ۱۲۰ هرتز بهره می برد. Aquos R2 کامپکتاز مشخصات دیگر Aquos R2 کامپکت باید به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید پای به صورت پیش فرض اشاره کرد.

در پنل عقبی که می توانست میزبان سنسور اثر انگشت باشد، تنها یک دوربین ۲۲.۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 جاخوش کرده و این در حالی که اسنپدراگون ۸۴۵ به سادگی توان پردازش داده های حتی سه سنسور را هم دارد.Aquos R2 کامپکتیکی دیگر از نقاط ضعف محصول جدید شارپ که قیمت آن اعلام نشده، باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت است.

اگر شما از طرفداران بریدگی دوگانه در نمایشگر باشید، عدم عرضه این موبایل در خارج از ژاپن خوشحالتان نخواهد کرد، با این حال می توانید یک پیکسل ۳ تهیه کرده و به باگ آن برای نمایش ۲ ناچ همزمان در صفحه نمایش امید ببندید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • szakeri
    szakeri | ۲۶ آبان ۱۳۹۷

    اخر متن چه تیکه‌ای به پیکسلای گوگل انداخت???
    این گوشیا چیه حتی دیگه به اپل هم نمیشه اعتماد کرد انقد که تو دیجیاتو مشکل‌های پیکسل‌های گوگل و ایفون‌های اپل نوشتن که ادم میگه این گوشیا رو باید انداخت بیرون
    الان هواوی و سامسونگ

  • mahmood torabi
    mahmood torabi | ۲۶ آبان ۱۳۹۷

    عزیزان من مبدع ناچ اسنشال فون بود، مثل خیلی چیزای دیگه اپل از بقیه کپی کرده نه بقیه از اپل. این سندرم اپل ریشه کن شه ایشالا...

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۶ آبان ۱۳۹۷

    حالا كه اينقدر اسرار داشتن به دو بريدگي كاش يكمم ظرافت به خرج ميدادن و اون قسمتاي بغل سنسور رو به عنوان Back و Recents استفاده ميكردن، خود سنسورم كار دكمه home او ميكرد... اينجوري كه اون دو قسمت بلا استفاده است كه هيچ، يك رديفم روش با نوار ناوبري بي استفاده ميشه?

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۶ آبان ۱۳۹۷

    همینو کم داشتیم

مطالب پیشنهادی