ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰
تکنولوژی

جزییات جدید از گلکسی اس ۱۰؛ رنگ‌های جذاب و حسگر زیر نمایشگر

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ خبرها و گمانه زنی بیشتری از آن به رسانه ها راه می یابد و در جدیدترین مورد مطالبی پیرامون رنگ های جدید، سنسور اثر انگشت، نمایشگر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ خبرها و گمانه زنی بیشتری از آن به رسانه ها راه می یابد و در جدیدترین مورد مطالبی پیرامون رنگ های جدید، سنسور اثر انگشت، نمایشگر تخت و پشتیبانی از 5G منتشر شده است.

بر اساس گزارش SamMobile گلکسی اس ۱۰ در چهار رنگ مشکی، سفید، زرد و سبز از راه می رسد. مدل های مشکی و سفید از محبوبیتی خاص برخوردار هستند اما طیف های زرد و سبز احتمالا نظر کاربران خاصی را جلب خواهند کرد. با توجه به سیاست های قبلی سامسونگ احتمالا برخی رنگ ها مدتی پس از عرضه اولیه و تنها در مناطقی خاص به دست کاربران خواهند رسید.

بر اساس گمانه‌زنی های فعلی یکی از اعضای خانواده گلکسی اس ۱۰ از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد اما SamMobile بر این باور است که این مدل 5G همراه با نسخه اصلی عرضه نشده و احتمالا در کنار موبایل با نمایشگر تاشو موسوم به «گلکسی F» از راه می رسد.  این گوشی تاشو در رنگ های نقره ای و مشکی و با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به بازار راه می یابد.

گلکسی اس ۱۰پیش از این خبرهایی مبنی بر حذف اسکنر فیزیکی اثر انگشت از پرچمدار جدید سری گلکسی اس و جایگزینی آن با سنسور زیر نمایشگر به گوشی می رسید. گزارش جدید هم با تایید این مطلب مدعی است که تنها دو مدل از گلکسی اس ۱۰ از فناوری اثر انگشت فراصوتی پشتیبانی خواهند کرد و نسخه ارزانتر با اسم رمز «بیاند 0» از این قابلیت بی بهره خواهد بود.

علاوه بر این نسخه ارزانتر حافطه داخلی پایه ۶۴ گیگابایتی داشته و برخلاف نمایشگرهای منحنی دو مدل دیگر از پنلی تخت بهره خواهد برد. با توجه به این مساله احتمال می رود که گلکسی اس ۱۰ و ۱۰ پلاس با حافظه داخلی پایه ۱۲۸ گیگابابتی از راه برسند.

هدف کمپانی کره ای از عرضه بیاند 0 را می توان رقابت با آیفون XR در بازارهای پر رونق میان رده به شمار آورد.

 

تماشا کنید: وانی پر از سکه برای خرید آیفون XS

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۲۹ آبان ۱۳۹۷

    والا ما این جذابییتهارو ماههای پیش در گوشیهای چینی و میان رده و پرچمدار دیدیم

مطالب پیشنهادی