ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن 5 احتمالا ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

منطقی به نظر می‌رسد که پلی استیشن 5 از همان ابتدا از رزولوشن 4K با ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کند. ظاهرا رسیدن به این هدف با قیمت ۴۰۰ دلاری که پلی استیشن 4 در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

منطقی به نظر می‌رسد که پلی استیشن 5 از همان ابتدا از رزولوشن 4K با ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کند. ظاهرا رسیدن به این هدف با قیمت ۴۰۰ دلاری که پلی استیشن 4 در زمان عرضه داشت ممکن نیست و بر اساس شایعات اخیر، این کنسول ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

قیمت پلی استیشن 5 از سمت RuthenticCookie که پیش از این هم برنامه E3 سونی را درست حدس زده بود به بیرون درز کرده است. او گفته بود که سونی به خاطر یک رونمایی بزرگ، در نمایشگاه E3 سال آینده حضور پیدا نخواهد کرد.

بر اساس گفته‌های جدید RuthenticCookie سونی تلاش زیادی می‌کند تا پلی استیشن 5 را تا حد امکان به سخت‌افزارهای قدرتمندی برای اجرای بازی‌ها به صورت 4K و ۶۰ فریم مجهز کند و همین‌کار باعث شده تا از هزینه سایر بخش‌های کنسول بکاهد.

۵۰۰ دلار قیمتی است که مایکروسافت پیش از این برای کنسول میان نسلی خود یعنی ایکس باکس وان ایکس در نظر گرفته بود و از آن‌جایی که پلی استیشن 5 به احتمال زیاد ۲ سال بعد از ایکس عرضه می شود، باید انتظار سخت‌افزار قدرتمندتری را از آن داشته باشیم.

پلی استیشن 5

همچنین بر اساس دیگر شایعات، سونی در پلی استیشن بعدی از پردازنده گرافیکی AMD Ryzen با هشت هسته استفاده خواهد کرد که یک کارت در رده میانه محسوب می‌شود. البته استفاده کارت گرافیک‌های این رده چندان دور از انتظار نیست سونی و مایکروسافت برای حفظ بازار خود در نسل بعد مجبور به پایین نگه داشتن هزینه‌ها هستند.

طی ماه‌های اخیر شایعات مربوط به پلی استیشن 5 بسیار بیشتر از ایکس باکس بعدی هستند اما چندی پیش مایکل پکتر  به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین کارشناسان حوزه ویدیو گیم اعلام کرد به احتمال زیاد مایکروسافت کنسول جدید خود را زودتر از سونی عرضه خواهد کرد.

احتمال می رود که قصد مایکروسافت از عرضه زودهنگام کنسول نسل بعدی خود، استفاده کردن از بازار بدون رقیب تا قبل از عرضه کنسول نسل بعدی سونی باشد.

نظر شما در مورد قیمت ۵۰۰ دلاری پلی استیشن 5 چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۱ آذر ۱۳۹۷

    امیدوارم تا اون موقع توی کشور یه خونه تکونی اساسی بشه تا مردم رنگ زندگی رو ببینن، دی غیر اینصورت با این وضعیت بازی که جای خود داره شکم هم سیر نمیشه

مطالب پیشنهادی