ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استوری اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

اختلال جدید در استوری اینستاگرام

اختلال جدید در اینستاگرام باعث نمایش نوارهای اضافی در تصاویر استوری شده و کاربران را به حدس و گمان های زیادی انداخته است. هزاران نفر از کاربران اپلیکیشن اینستاگرام در سراسر دنیا از نمایش نوارهای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

اختلال جدید در اینستاگرام باعث نمایش نوارهای اضافی در تصاویر استوری شده و کاربران را به حدس و گمان های زیادی انداخته است.

هزاران نفر از کاربران اپلیکیشن اینستاگرام در سراسر دنیا از نمایش نوارهای متعدد خاکستری در استوری هایشان خبر داده اند. این نوارها روی تصاویر عادی فید یا بخش جستجو دیده نشده و تنها به تصاویر ارسال شده در بخش استوری سرایت کرده اند. استوری اینستاگرام مطابق معمول کاربران برای بحث و گفتگو درباره این مشکل به توییتر هجوم برده و دیدگاه های مختلفی را مطرح کردند که نقطه اشتراک آن به هم ریختن تصاویر استوری بود. برخی از این افراد حتی تصور می کرند که این خطوط خاکستری به فیلتر جدید در این اپلیکیشن ارتباط دارند.

از سوی دیگر رواج چالش های متعدد و عجیب در شبکه های اجتماعی باعث شده که برخی این نوارهای ناخواسته را چالش جدید کاربران تلقی کنند. بعید نیست بعضی افراد با همین تصور روی عکس های خود نوار خاکستری نامنظم اضافه کرده و آن را به اشتراک گذاشته باشند.

با افزایش حجم توییت های کاربران اکانت رسمی اینستاگرام در توییتر با انتشار پیامی تاکید کرد که این شرکت از رویداد پیش آمده مطلع است و تمام تلاش خود را برای رفع سریع این مشکل آزار دهنده صورت می دهد. استوری اینستاگرام

در حالی که هنوز این اختلال برطرف نشده بود تعداد دیگر از کاربران با مشکل جدیدی مواجه شدند که اجازه تماشای تصاویر استوری را به آنها نمی دهد. این افراد حین تلاش برای باز کردن استوری با این پیام مواجه می شدند:

لطفا بعدا تلاش کنید. ما برخی اقدامات و محتواها را برای حفاظت از کاربران محدود کرده ایم.

استوری اینستاگرام یکی از محبوبترین قابلیت های این اپلیکیشن است و هرگونه اختلال در آن به نارضایتی تعداد زیادی از کاربران منجر خواهد شد. این کمپانی هنوز پست جدیدی را در رابطه با رفع مشکل نوارهای خاکستری در توییتر منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی