ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیام صوتی در اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

ارسال پیام صوتی در اینستاگرام ممکن شد

از مدت‌ها قبل خبرهایی مبنی بر ارائه قابلیت پیام صوتی در اینستاگرام به گوش می رسید و حالا این ویژگی عملا از راه رسیده است. اینستاگرام با انتشار یک توییت از فراهم شدن امکان ارسال ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۳

از مدت‌ها قبل خبرهایی مبنی بر ارائه قابلیت پیام صوتی در اینستاگرام به گوش می رسید و حالا این ویژگی عملا از راه رسیده است.

اینستاگرام با انتشار یک توییت از فراهم شدن امکان ارسال پیام صوتی برای کاربران این اپلیکیشن خبر داد. با استفاده از این ویژگی کاربران می توانند به جای فرستادن متن در دایرکت، پیام های خود را به صورت صوتی ارسال کنند.

این دسته از پیام ها باید حداکثر یک دقیقه طول داشته باشند و می توان آنها را به صورت خصوصی یا در گروه های چت ارسال کرد. این ویژگی به آخرین نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شده اما ارائه آن برای تمامی دستگاه های سازگار مدتی طول خواهد کشبد. پیام صوتی در اینستاگرامدر نظر داشته باشید که نمی توان فایل صوتی را از این طریق ارسال کرد. برای فرستادن پیام خود به صورت صوتی کافی است کلید میکروفون را نگه داشته و پیغام خود را ضبط کنید، با برداشتن انگشت از روی کلید پیام به صورت خودکار ارسال خواهد شد. در صورتی که از ارسال پیام منصرف شده اید، کافی است انگشت خود را به سمت آیکون سطل اشغال در سمت چپ بکشید.

اینستاگرام کار خود را به عنوان اپلیکیشن به اشتراک گذاری تصویر شروع کرد و میلیون ها کاربر را نیز به همین خاطر جذب کرد با این حال از مدت ها قبل و با فراهم کرد امکان به اشتراک گذاری ویدیو، خرید، استوری، اضافه شدن لیست دوستان نزدیک و غیره سعی کرده از این چارچوب شود.

امکان ارسال پیام صوتی نیز تلاشی در همین راستا است که در اپ های پیام رسانی نظیر واتس اپ و تلگرام با استقبال کاربران مواجه شده اما لزوما قرار نیست کاربران واکنش مشابهی را به این ویژگی در اینستاگرام نشان دهند، کما اینکه برخی افراد با انتقاد از این رویکرد آن را غیرضروری و نامطلوب خوانده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی