ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با گوگل مپس نزدیک‌ترین دوچرخه یا اسکوتر قابل استفاده را پیدا کنید

گوگل مپس روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود تا بتواند بیش از گذشته به کاربرانش یاری برساند. در یکی از آخرین فعالیت‌های غول جست و جو گر دنیا، حالا گوگل مپس به ویژگی جدیدی مجهز شده ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

گوگل مپس روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود تا بتواند بیش از گذشته به کاربرانش یاری برساند. در یکی از آخرین فعالیت‌های غول جست و جو گر دنیا، حالا گوگل مپس به ویژگی جدیدی مجهز شده که با استفاده از آن می‌توانید نزدیک‌ترین دوچرخه یا اسکوتر را در حوالی خود بیابید تا بتوانید از آن برای ادامه‌ی سفر و رفت و آمد‌ها استفاده کنید.

این ویژگی بعد از شروع همکاری گوگل و لایم اتفاق می‌افتد. لایم شرکت تولید کننده‌ی معروف اسکوتر و دوچرخه است که از حالا به عنوان یکی از وسایل حمل و نقل در گوگل می‌توانید آن را هم مشاهده نمایید.

این ویژگی که در ۱۳ شهر (آکلند، آستین، بالیتمور، بریسبین، دالاس، ایندیاناپولیس، لس آنجلس، سن دیگو، اوکلند، سان آنتونیو، سان خوزه، اسکاتسدیل و سیاتل) شروع به کار کرده به کاربران اعلام می‌کند که فاصله‌شان تا نزدیک‌ترین اسکوتر یا دوچرخه چقدر است و همچنین مدت زمانی که باید تا محل مورد نظر در راه باشند را به اطلاع آن‌ها می‌رساند.

اگر از لایم به عنوان یک گزینه استفاده نمایید، گوگل مپس به اپلیکیشن مرتبط با لایم تغییر می‌کند یا اینکه شما را به محل دانلود این اپلیکیشن در پلی استور یا اپ استور می‌برد تا اپلیکیشن یاد شده را نصب نمایید.

با توجه به اینکه شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت روی لایم سرمایه گذاری‌های زیادی انجام داده است، برخورداری گوگل مپس از این ویژگی دور از ذهن نبود. همچنین به تازگی اوبر کرایه‌ی دوچرخه و اسکوتر‌های لایم به کاربرانش را آغاز کرده و گوگل هم همین مسیر را ادامه می‌دهد.

در معرض دید قرار گرفتن می‌تواند باعث شود تا لایم در رقابت با دیگر شرکت‌های تولید دوچرخه و اسکوتر موفقیت‌های بیشتری کسب کند. البته باید منتظر ماند و دید که آیا یکی از رقبای لایم با اپل مپس وارد همکاری می‌شود یا خیر. همچنین احتمالا گوگل مپس پشتیبانی از برند‌های دیگری به جز لایم را در دستور کار خود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ERFAN RASOLNEZHAD
    ERFAN RASOLNEZHAD | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اسکوتر
    دوچرخه
    چه حرفا
    اینجا اسکوتر بزاری میدزدن به مولا

  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۲۳ آذر ۱۳۹۷

    داخل ایران هم کار می‌کنه؟

    • m rb
      m rb | ۲۳ آذر ۱۳۹۷

      یادت رفته اینجا ایرانه، ما توی یک سیاره دیگه هستیم!

مطالب پیشنهادی