ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو Z5s با دوربین سه گانه و بریدگی قطره‌ای رسماً معرفی شد

بالاخره شرکت لنوو اولین گوشی بهره‌مند از سه دوربین خود یعنی لنوو Z5s را معرفی نمود و به نوعی نسخه ارزانتری نسبت به لنوو Z5 پرو برای طرفداران این برند چینی فراهم آورده است. با ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

بالاخره شرکت لنوو اولین گوشی بهره‌مند از سه دوربین خود یعنی لنوو Z5s را معرفی نمود و به نوعی نسخه ارزانتری نسبت به لنوو Z5 پرو برای طرفداران این برند چینی فراهم آورده است. با این وجود، موبایل جدید به مراتب از نسخه‌های معمولی لنوو Z5، گوشی قوی‌تری به شمار می‌رود. همچنین این تلفن هوشمند، اولین گوشی تولید کننده‌ی چینی خواهد بود که از بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر خود بهره می‌برد.

لنوو Z5s از یک نمایشگر ال سی دی ۶.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد و یک دروبین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و تکنولوژی ترکیب پیکسل در بریدگی قطره‌ای آن قرار خواهد گرفت.

همانطور که پیشتر گفته شده بود یک پردازنده‌ی هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۰ به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۶ وظیفه پردازش را در این موبایل بهره دارند. ضمن اینکه این موبایل قرار است در سه نسخه‌ی مختلف عرضه گردد که برای هر کدام از آنها ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته خواهد شد.

در بدنه‌ی پشتی این موبایل آرایه دوربین سه‌ گانه‌ای قرار گرفته که شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال می‌شود. یک سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی نیز برای عکسبرداری پرتره در این آرایه قرار گرفته است. علاوه بر این دوربین سه گانه لنوو Z5s از قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K بهره می‌برد و یک فلش LED نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

این موبایل از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و به صورت پیش فرض از اندروید اوریو به همراه رابط کاربری ZUI 10 پشتیبانی می‌کند. این موبایل قرار است در سه رنگ مختلف طوسی، نارنجی و بنفش عرضه شود و کاربران می‌توانند با صرف هزینه‌ای معادل ۲۰۲ دلار، ارزانترین نسخه‌ی آن را خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی