ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قلم دیجیتال
تکنولوژی

استایلوس جدید زانکو یک چاقوی سوییسی دیجیتال است [تماشا کنید]

این محصول ترکیبی از موبایل، هدست بلوتوث، ضبط، دوربین ۳۶۰ درجه، استایلوس و پوینتر لیزری در قالب یک قلم دیجیتال است. کمپانی «زانکو» که قبلا یکی از کوچکترین موبایل های دنیا به نام tiny t1 ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

این محصول ترکیبی از موبایل، هدست بلوتوث، ضبط، دوربین ۳۶۰ درجه، استایلوس و پوینتر لیزری در قالب یک قلم دیجیتال است.

کمپانی «زانکو» که قبلا یکی از کوچکترین موبایل های دنیا به نام tiny t1 را معرفی کرده بود، حالا با الهام از فیلم های جاسوسی هالیوودی تصمیم به عرضه قلم دیجیتال Zanco S-Pen گرفته که می توان آنرا چاقوی سوییسی دیجیتال به شمار آورد.

برخلاف نامش که ممکن است چالش های قضایی را برای آنها به دنبال داشته باشد، Zanco S-Pen کارایی بسیار بیشتری از استایلوس سامسونگ داشته و مخاطب را به یاد آخرین سال های زندگی استیو جابز فید می اندازد.

قابلیت‌های این گجت کوچک آنقدر زیاد است که کنار هم قرار دادن آنها در این ابعاد جالب به نظر می رسد. این ویژگی ها عبارتند از موبایل، دوربین دوگانه، نمایشگر، کنترلر، رادیو، میکروفون دوگانه، جک هدفون، اسلات کارت حافظه، بلوتوث ۳، قلم دیجیتال برای کار با نمایشگرهای لمسی، MP3 پلیر و ضبط صوتی.

علاوه بر این حتی اگر سیم کارت را در اسلات قرار ندهید با همگام سازی Zanco S-Pen و موبایل می توان از آن به عنوان هدست بی سیم استفاده کرد.قلم دیجیتال

کارنامه موفق زانکو در توسعه tiny t1 به عنوان یکی از کوچکترین موبایل های جهان باعث شده این بار هم کاربران سایت کیک استارتر استقبال خوبی از پروژه تامین سرمایه لازم برای تولید انبوه قلم دیجیتال Zanco S-Pen داشته باشند. بر اساس برنامه های فعلی این کمپانی عرضه این قلم از فروردین سال آینده کلید خواهد خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yohan
    yohan | ۲۷ آذر ۱۳۹۷

    واقعا همه فن حریف هست،یاد فیلم های جیمز باند افتادم که یه وسیله داخل وسیله دیگه ای مخفی شده بود.داشتن رادیوFM و ضبط صدا و امکان مکالمه مستقل توسط سیم کارت و همچنین دوربین اون رو واقعا فراتر از یه قلم دیجیتال کرده.

مطالب پیشنهادی