ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه iOS توییتر حالا نحوه نمایش توییت‌ها را به دست خودتان می‌سپارد

نسخه iOS اپلیکیشن توییتر به تازگی قابلیتی دریافت کرده که به کاربران برای مرور تایملاین حق انتخاب بیشتری می‌دهد. ساعاتی پیش اعلام شد که کاربران iOS حالا می‌توانند با فشردن یک آیکن، توییت‌های تایملاین را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

نسخه iOS اپلیکیشن توییتر به تازگی قابلیتی دریافت کرده که به کاربران برای مرور تایملاین حق انتخاب بیشتری می‌دهد. ساعاتی پیش اعلام شد که کاربران iOS حالا می‌توانند با فشردن یک آیکن، توییت‌های تایملاین را بر اساس "زمان انتشار" یا "محبوبیت" مرتب‌سازی کنند.

با نگاهی به گوشه بالا و سمت راست بخش تایملاین در اپلیکیشن توییتر، می‌توانید آیکنی به شکل جرقه نوری مشاهده کنید. با فشردن این آیکن جدید، توییت‌های جدیدتر بالاتر از سایر توییت‌ها به نمایش در می‌آیند. اما اگر یک بار دیگر روی آیکن اشاره کنید، شیوه نمایش توییت‌ها مجددا به حالت الگوریتمی (اولویت نمایش با توییت‌های برتر) باز خواهد گشت.

توییتر

توییتر در عین اضافه کردن این قابلیت پیش‌تر اعلام کرده بود که اکثر کاربران سیستم نمایش الگوریتمی توییت‌ها را به سیستم نمایش بر اساس زمان انتشار ترجیح می‌دهند. با این وجود حق انتخاب از میان یکی از این دو را به خود کاربران سپرده است.

خصوصیتی که از آن صحبت کردیم، برای نسخه iOS اپلیکیشن توییتر منتشر شده است. آخرین به‌روزرسانی توییتر برای آیفون و آیپد را می‌توانید با مراجعه به اپ استور دریافت کنید. همچنین گفتنی است که کاربران اندروید هم به زودی ویژگی مشابهی را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rahbari
    rahbari | ۲۹ آذر ۱۳۹۷

    کاش زودتر برای اندروید هم فعال بشه.

مطالب پیشنهادی