ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کایرین 985
تکنولوژی

چیپست بعدی هواوی احتمالاً کایرین 985 خواهد بود

جدیدترین چیپست فعلی هواوی، کایرین 980 به گوشی های سری میت 20 نیرو می دهد و انتظار می رود در موبایل های پرچمدار هواوی در چند ماه آینده هم تعبیه شود. اما به نظر می ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

جدیدترین چیپست فعلی هواوی، کایرین 980 به گوشی های سری میت 20 نیرو می دهد و انتظار می رود در موبایل های پرچمدار هواوی در چند ماه آینده هم تعبیه شود. اما به نظر می رسد چیپست پرچمدار بعدی زودتر از این روانه بازار خواهد شد.

بر اساس گفته «میشال رحمان» سردبیر وبسایت XDA Developers چیپست بعدی هواوی کایرین 985 نام خواهد داشت. در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد باید گفت که احتمالاً عدد 8 نشان از  یک به روز رسانی کوچک برای چیپست آتی هواوی در مقایسه با نسل فعلی دارد.

کایرین 985

آخرین باری که هواوی چیپست هایی با این نحوه شماره گذاری را معرفی کرده بود به سال 2016 باز می گردد. کایرین 955 که در گوشی هواوی P9 به کار رفته بود به نوعی آپدیتی برای چیپست کایرین 950 (در گوشی میت 8) به شمار می رفت. مهمترین تغییر میان این دو چیپست فرکانس پردازنده بود. 950 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز کار می کرد در حالی که فرکانس کاری 955 تنها 200 مگاهرتز بالاتر بود. هر مورد دیگری در این چیپست ها از جمله پردازشگر گرافیکی مشابه بود.

به طور مشابه انتظار می رود کایرین 985 هم تنها بهبودهای جزئی را شاهد باشد. رحمان اشاره کرده که اطلاعات دیگری از این چیپست ندارد. احتمال می رود هواوی P30 که قرار است در ماه مارس معرفی شود با این چیپست همراه شود.

 

تماشا کنید: بررسی هواوی میت ۲۰ پرو توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی