ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت جدید سوزوکی ویتارا از سوی ایران خودرو اعلام شد- دی 97

گروه خودروسازی ایران خودرو جدیدترین قیمت سوزوکی ویتارا اتوماتيک 2400 سی‌ سی آپشنال ویژه دی ماه 97 را اعلام کرده است. قیمت سوزوکی ویتارا نسبت به قبل 90 میلیون تومان افزایش یافته است. طی هفته گذشته علاوه ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۶ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۵۹

گروه خودروسازی ایران خودرو جدیدترین قیمت سوزوکی ویتارا اتوماتیک 2400 سی‌ سی آپشنال ویژه دی ماه 97 را اعلام کرده است. قیمت سوزوکی ویتارا نسبت به قبل 90 میلیون تومان افزایش یافته است.

طی هفته گذشته علاوه بر خودروی مذکور، ایران خودرو قیمت تعدادی دیگر از محصولات خود را نیز افزایش داده است. علاوه بر افزایش قیمت در محصولات ایران خودرو و صد البته سایپا، شرکت ها خودروسازی خصوصی نیز قیمت محصولات خود را افزایش داده و بلافاصله شرایط فروش جدید با تحویل فوری ارائه کرده اند.

جدیدترین قیمت سوزوکی ویتارا - دی 97:

سوزوکی ویتارا

موتور 2.4 VVT پیشرانه ای قدرتمند و کم مصرف بوده که به سامانه زمانبندى متغیر سوپاپ ها مجهز است. این موتور پیشرفته با تولید 169 اسب بخار قدرت و 227 نیوتن متر گشتاور در کنار سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک چهار حالته قادر است گراند ویتارا را از دشوارترین شرایط و صعب العبورترین مسیرها به راحتى و با کمترین فشار عبور دهد. مصرف سوخت 2.4 VVT نیز قابل توجه است، به گونه اى که مدل دنده دستى آن در بزرگراه تنها 7.6 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف مى کند و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبى (شهر و بزرگراه) تنها 8.9 لیتر در صد کیلومتر است.

قیمت سوزوکی ویتارا

در گراند ویتارای 2.4VVT تجهیزات جدیدی در نظر گرفته شده است تا لذت سواری این خودرو را دوچندان نماید . سیستم با کیفیت صوتى در این خودرو یک سامانه چندرسانه اى (DVD) به همراه مسیریاب پیشرفته و دوربین دید عقب در مدل فول آپشن است. همچنین برای سهولت کار با سیستم صوتى، ادوات کنترلی روى غربیلک فرمان تعبیه شده است.
سیستم بلوتوث و صفحه نمایش لمسى 7 اینچی با قابلیت هاى گوناگون از دیگر تجهیزاتى است که در گراند ویتاراى 2400 سى سى عرضه مى شود.
صندلى هاى عقب به نسبت 40 به 60 درصد براى آسایش هر مسافر باز شده و یا براى داشتن فضاى بیشتر در صورت لزوم به طرف جلو جمع مى شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • robatim2
    robatim2 | ۷ دی ۱۳۹۷

    به امید نابودی و محاکمه این خودروسازان فاسد و همه مدیرانی که با اونها هستند

  • V@H!D
    V@H!D | ۶ دی ۱۳۹۷

    از 30میلیون رسیده 251 ولی حقوق مردم هنوز تکون نخورده

  • reza rajabi
    reza rajabi | ۶ دی ۱۳۹۷

    گل بگیرند در این دو خودرو سازو شاید مثل موبایل و ... بتونیم حق انتخاب داشته باشیم ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی