ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپ استور
تکنولوژی

اپل از آمار خیره‌کننده درآمدهای اپ‌‌ استور در تعطیلات کریسمس می‌گوید

اپل سال 2018 را با آمار و ارقام چندان جالبی به پایان نرساند. تحریم این برند از سوی بسیاری از شرکت‌های چینی و فروش کمتر از حد انتظار آیفون‌های جدید، باعث شد که از همین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

اپل سال 2018 را با آمار و ارقام چندان جالبی به پایان نرساند. تحریم این برند از سوی بسیاری از شرکت‌های چینی و فروش کمتر از حد انتظار آیفون‌های جدید، باعث شد که از همین روزهای ابتدایی سال جدید ارزش سهام اپل کاهشی 10 درصدی را تجربه کند.

اما با وجود این آمار نگران‌کننده، به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها حداقل تعطیلات بدی را پشت سر نگذاشته‌اند. به گزارش اپل فروشگاه اپ استور طی تعطیلات چند روزه کریسمس توانسته به رکورد فروش خیره‌کننده 1.2 میلیارد دلار دست پیدا کند. بخش قابل توجهی از این فروش نیز در نخستین روز سال 2019 اتفاق افتاده که آن هم به نوبه خود رکوردشکنی کرده است.

اپ استور

اپل گزارش داده که کاربران اپ استور از سراسر دنیا، ما بین شب کریسمس تا شب سال نو (24 تا 31 دسامبر) بیش از 1.22 میلیارد دلار در این فروشگاه پول خرج کرده‌اند که فقط 322 میلیون دلار آن در نخستین روز سال 2019 اتفاق افتاده؛ فروشی که یک رکورد تازه برای این برند آمریکایی به حساب می‌آید.

مطابق آمار منتشر شده بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مراقبت از خود (Self-Care) محبوب‌ترین، پردانلودترین و پرفروش‌ترین محصولات اپ‌ استور در پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بوده‌اند. به عنوان مثال، بازی‌های مالتی‌پلیر بتل رویالی مثل فورتنایت و پابجی در کنار Brawl Stars، آسفالت 9 و مانستر استرایک جزو بازی‌هایی بودند که در ایام تعطیلات بیشتر از سایرین دانلود شدند.

بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مراقبت از خود جزو محبوب‌ترین محصولات بوده‌اند

اما در حوزه اپلیکیشن‌ها محصولات آموزشی و تندرستی مثل Sweat، Luminosity و اپلیکیشن امنیتی 1Password توانستند سال 2019 را با قدرت استارت زده و فروش بسیار خوبی را تجربه کنند. در نهایت اشاره به این موضوع هم خالی از لطف نیست که اپ استور تنها سرویس رکورددار اپل در تعطیلات کریسمس نبوده است.

به گزارش این شرکت سرویس‌های اپل موزیک، خدمات ابری، Apple Pay و تبلیغات اپ استور هم تعطیلات خوبی داشته و موفق به جابجایی چندین رکورد از لحاظ فروش شده‌اند. برای مطالعه آمار و ارقام دقیق‌ و اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید همین حالا به وبسایت شرکت اپل مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی