ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عناوین Absolution و Blood Money از سری هیتمن برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه خواهند شد

در حالی که توجه طرفداران بازی‌های مخفی کاری به Hitman 2 معطوف شده است، استودیو آی او اینتراکتیو در اقدامی غیر منتظره از بازی Hitman HD Enhanced Collection رونمایی کرد. همان‌طور که از نام آن پیداست، ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

در حالی که توجه طرفداران بازی‌های مخفی کاری به Hitman 2 معطوف شده است، استودیو آی او اینتراکتیو در اقدامی غیر منتظره از بازی Hitman HD Enhanced Collection رونمایی کرد. همان‌طور که از نام آن پیداست، عنوان جدید سری هیتمن شامل نسخه‌‌ی بهبود یافته بازی‌های قدیمی می‌شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، بازی Hitman HD Enhanced Collection عناوین Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution را با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 شامل می‌شود. بهبودهای اعمال شده توسط استودیو آی او اینتر اکتیو به همین 2 موارد ختم نمی‌شود و تغییراتی نیز در بافت‌ها و فرمت‌ آن‌ها، نور پردازی و کنترل‌ها اعمال شده است. همچنین این بازی از قابلیت‌های آپ اسکیل و Supersampling نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Hitman HD Enhanced Collection

بازی Hitman: Blood Money در سال 2006 برای پی سی، ایکس باکس، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 2 عرضه شد. داستان این عنوان درباره‌ی تلاش‌های رئیس جمهور آمریکا به منظور قانونی کردن ساخت کلون‌های انسانی است. در سوی دیگر ماجرا، سازمان جنایتکاری فرنچایز قرار می‌گیرد که با چنین اتفاقی مخالف است، زیرا می‌خواهد انحصار تکنولوژی ساخت کلون‌های انسانی تنها در اختیار آن‌ها باقی می‌ماند. در این میان، پای مامور 47 نیز به عنوان بهترین کلون قاتل، ناخواسته به ماجرا باز می‌شود.

بازی Hitman: Absolution در سال 2012 برای سه پلتفرم پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و پی سی عرضه شد. داستان این نسخه‌ درباره‌ی دختری به نام ویکتوریا است که تحت آزمایشات سازمان ICA قرار گرفته تا به قاتلی بالفطره تبدیل شود. در این میان، دایانا که دلش به حال دختر بچه سوخته، او را از آزمایشگاه فراری داده و سپس از مامور 47 درخواست می‌کند تا از ویکتوریا در برابر دیگران محافظت کند.

بازی Hitman HD Enhanced Collection قرار است در تاریخ 11 ژانویه (21 دی ماه) برای دو کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تنها به صورت دیجیتالی عرضه شود و خبری از نسخه‌ی فیزیکی نیست. همچنین عرضه‌ی محتویات جدید برای بازی Hitman 2 طبق برنامه‌ ریزی‌های اعلام شده ادامه خواهد داشت و خللی در آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۱۵ دی ۱۳۹۷

    داداش جانی.هیتمن میکشه،جانی میکنه.

  • نیما
    نیما | ۱۵ دی ۱۳۹۷

    کاش برای پی سی هم میومد.

مطالب پیشنهادی