ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیتونز و پشتیبانی از AirPlay 2 به تلویزیون‌ های هوشمند سامسونگ می‌ آید

سامسونگ ساعاتی پیش اعلام کرده که از این پس تمامی تلویزیون‌های تولید شده در سال 2018 و 2019 این شرکت می‌توانند به آرشیو عظیم فیلم‌ها و سریال‌های سرویس آیتونز اپل دسترسی داشته باشند. به لطف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰

سامسونگ ساعاتی پیش اعلام کرده که از این پس تمامی تلویزیون‌های تولید شده در سال 2018 و 2019 این شرکت می‌توانند به آرشیو عظیم فیلم‌ها و سریال‌های سرویس آیتونز اپل دسترسی داشته باشند.

به لطف این همکاری، شما می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های آیتونز را مستقیما از طریق تلویزیون خریداری کرده یا حتی آن‌ها را کرایه کنید. تمامی این محتواها از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی برای اسمارت تی وی‌های سامسونگ در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. همچنین اعلام شده که تلویزیون‌های شرکت کره‌ای پشتیبانی از AirPlay2 برای استریم استاندارد وای فای را هم به قابلیت‌های خود اضافه خواهند کرد.

دو اپلیکیشن iTunes Movies و TV Shows قرار است برای 100 کشور منتشر شده و در تمامی اسمارت تی وی های سال 2018 و 2019 سامسونگ قابل اجرا باشند. با این حساب، این نخستین باری است که اپل خارج از محیط ویندوز، به دیوایس‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد که به آرشیو ویدیویی‌اش دسترسی پیدا کنند. همچنین شایعات حاکی از آنند که شرکت کوپرتینویی این روزها روی یک سرویس استریم ویدیوی اختصاصی برای ارائه در صد کشور دنیا نیز مشغول کار است.

گفته شده که سرویس استریمینگ اپل بیش از هر چیز، روی رقابت با نت‌فلیکس متمرکز خواهد بود و احتمالا بتوانید با پرداخت حق اشتراک ماهیانه به تمامی محتوای آن بدون محدودیت دسترسی پیدا کنید. حتی عده‌ای می‌گویند که اپل مثل نت‌فلیکس، برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی اریجینال هم نقشه‌هایی در سر می‌پروراند.

اما در مورد پشتیبانی از AirPlay 2 گفته شده که تلویزیون‌های سامسونگ در 190 کشور دنیا قادر به استفاده از آن برای استریم مستقیم محتواهایی مثل ویدیو، موزیک، پادکست و عکس از طریق دیوایس‌های اپل خواهند بود. همچنین در تلویزیون‌های سال 2019 غول کره‌ای باید انتظار پشتیبانی از دستیار هوشمند گوگل اسیستنت را نیز داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی