ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش اقساطی بسترن B30 با قیمت پایه 124 میلیون تومان اعلام شد

گروه بهمن شرایط فروش اقساطی بسترن B30 ویژه دی ماه 97 را اعلام نمود. این فروش اقساطی با استفاده از تسهیلات اعتباری شرکت بهمن لیزینگ انجام می پذیرد. فروش اقساطی بسترن B30 به سه طریق 12، ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۵

گروه بهمن شرایط فروش اقساطی بسترن B30 ویژه دی ماه 97 را اعلام نمود. این فروش اقساطی با استفاده از تسهیلات اعتباری شرکت بهمن لیزینگ انجام می پذیرد. فروش اقساطی بسترن B30 به سه طریق 12، 24 و 36 ماهه صورت می پذیرد و ارائه یک ضامن معتبر نیز الزامی است.

در زیر کاپوت بسترن B30 یک موتور معمولی 4 سیلندر 1.6 لیتری با حداکثر قدرت 107 اسب بخار قرار دارد و جعبه دنده آن نیز از نوع 6 سرعته ساخت آیسین ژاپن است. از مهم ترین امکانات بسترن B30 می توان به سانروف، دی لایت، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و...اشاره کرد.

فروش اقساطی بسترن B30

از رقبای فعلی این خودرو نیز می توان به برلیانس H330، ام وی ام 550، رنو ساندرو، لیفان X50، جک J5 اتوماتیک و احتمالا دنا پلاس اتوماتیک در آینده ای نه چندان دور اشاره کرد.

از جمله نکات مثبت این خودرو می توان به وجود سیستم کنترل پایداری،امکانات رفاهی مناسب، کابین نسبتا راحت، وسعت فضای صندوق عقب، سه سال گارانتی، قیمت گذاری نسبتا رقابتی اشاره کرد و فنربندی خشک، عملکرد نه چندان هوشمند گیربکس، استفاده از پلاستیک خشک در متریال داخلی، عدم عرضه در نسخه های 6 ایربگ، شتاب و عملکرد متوسط از جمله امکانات منفی آن است.

گفتنی است که قیمت اولیه بسترن بی 30 در اولین نوبت عرضه (زمستان سال گذشته) در حدود 58 میلیون تومان اعلام شده بود که البته به سرعت تا حدود 62 میلیون تومان نیز افزایش یافت اما طی ماه های اخیر در پی تغییر شرایط اقتصادی کشور و ارائه ارز نیمایی برای صنعت خودروسازی، قیمت بسترن B30 افزایش پلکانی و بسیار چشمگیری را تجربه کرده و حالا این سدان اقتصادی چینی به صورت نقدی با قیمت 124 میلیون تومان عرضه می شود و طبیعتا در طرح فروش اقساطی با توجه به نرخ سود های در نظر گرفته شده، قیمت تمام شده بسترن B30 برای مشتریان بیش از 130 میلیون تومان بر آورد می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HazelNut
    HazelNut | ۱۸ دی ۱۳۹۷

    چه ۱۲۴ میلیونی ! ماشین صفر ۱۲۴ میلیونی رو با زیر یه تومن هم میشه بیمه بدنه کامل کرد نه ۲.۵ ! سودشم که بماند چقدر بالا داره میگیره ! یه دفعه میگفت ۱۵۰ که به خریدار بر نخوره این مدل قیمت دادن خیلی حال به هم زنه.

مطالب پیشنهادی