ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی اومن 15 معرفی شد؛ لپتاپ گیمینگ با نمایشگر 240 هرتزی

کمپانی HP در نمایشگاه CES 2019 با دست پر به میدان آمده و از لپتاپ اومن 15 جدید خود برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای رونمایی کرده است. طبق ادعای شرکت سازنده، اومن ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

کمپانی HP در نمایشگاه CES 2019 با دست پر به میدان آمده و از لپتاپ اومن 15 جدید خود برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای رونمایی کرده است.

طبق ادعای شرکت سازنده، اومن 15 نخستین لپتاپ گیمینگ 15.6 اینچی دنیا با نمایشگر IPS تمام اچ دی و نرخ بازنشانی تصویر 240 هرتز است که نیازهای مشکل پسندترین گیمرها را هم برآورده خواهد کرد.

اومن 15

اومن 15 از نسل جدید کارت گرایک های انویدیا برخوردار خواهد بود

از نظر سخت افزار نیز لپتاپ مورد بحث توانایی پاسخگویی به الزامات بازی های کامپیوتری روز را داشته و با پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7-8750H، رم 16 گیگابایتی و نسل جدید کارت گرافیک انویدیا (مدل مورد استفاده هنوز مشخص نشده) از توان قابل قبولی برخوردار خواهد بود. در ضمن برای ذخیره سازی اطلاعات نیز یک حافظه SSD با ظرفیت 128 گیگابایت در کنار هارد دیسک 1 ترابایتی در نظر گرفته شده است.

لپتاپ گیمینگ اومن 15 همچنین به نسخه جدید فناوری ارتباطی وای فای 6 مجهز شده و با سه درگاه USB-A 3.0، یک پورت USB-C (با پشتیبانی از DisplayPort و Thunderbolt 3 در بعضی مدل ها)، جک 3.5 میلیمتری دوگانه (خروجی و ورودی جداگانه) برای هدست، HDMI، درگاه ایترنت و mini-DisplayPort از نظر امکانات ارتباطی کامل محسوب می شود.

اومن 15

در زمینه طراحی اما اومن 15 با مدل سال قبل تفاوت چندانی نداشته و از همان دیزاین ساده بهره می برد. لپتاپ گیمینگ اچ پی با کیبورد LED، حاشیه نمایشگر باریک و ضخامت 1 اینچ (2.54 سانتیمتر) در حدود 2.4 کیلوگرم وزن دارد و می تواند علاوه بر گیمرها، نظر گرافیست ها و طراحانی که با یک علامت X قرمز رنگ در پشت بدنه لپتاپ خود مشکلی ندارند را هم جلب کند.

گفتنی است اومن 15 در دو مدل با نمایشگر معمولی و نمایشگر 240 هرتزی به بازار عرضه خواهد شد که مدل استاندارد 1370 دلار قیمت داشته ولی قیمت نسخه 240 هرتزی (که قرار است تابستان سال آینده به بازار بیاید) هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی