ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Predator Triton 900
تکنولوژی

ایسر لپ‌تاپ گیمینگ تاشوی Predator Triton 900 را معرفی کرد

در جریان برگزاری مراسم IFA 2018 بود که کمپانی نام آشنای ایسر، از Predator Triton 900 رونمایی کرد؛ یک لپ‌تاپ گیمینگ فوق‌العاده قدرتمند و دارای لولا در مرکز بدنه که گیمرها می‌توانستند با چرخاندن نمایشگر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۲

در جریان برگزاری مراسم IFA 2018 بود که کمپانی نام آشنای ایسر، از Predator Triton 900 رونمایی کرد؛ یک لپ‌تاپ گیمینگ فوق‌العاده قدرتمند و دارای لولا در مرکز بدنه که گیمرها می‌توانستند با چرخاندن نمایشگر از آن مثل یک تبلت استفاده کنند.

از آن موقع تا امروز، جزئیات زیادی در مورد این لپ‌تاپ در دسترس نبود. اما ایسر در CES 2019 تصمیم گرفته که اطلاعات بیشتری در مورد این لپ‌تاپ گیمینگ گران‌قیمت در اختیار مردم و رسانه‌ها بگذارد.

مطمئنا نخستین چیزی که در مورد این لپ‌تاپ توجهات را جلب می‌کند، لولای مرکز آن است. این لولا که ایسر نام “Ezel Aero Hinge” را برایش در نظر گرفته، توسط دستگاه سی ان سی و از جنس آلومینیوم ساخته شده تا به گیمرها اجازه دهد لپ‌تاپ را در چهار حالت مختلف استفاده کنند. حالت اول، درست مثل استفاده از لپ‌تاپ‌های معمولیست. حالت دوم نیز حالت تبلت است که Predator Triton 900 را به شکل و شمایل قدرتمندترین تبلت ویندوزی دنیا در می‌آورد.

اما Ezel Mode حالت دیگری است که برای بازی های سازگار با صفحات لمسی کاربرد دارد. و در نهایت، Display Mode را داریم که صفحه لپ‌تاپ را 180 درجه به پشت می‌چرخاند تا بتوانید بازی کردن خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این لپ‌تاپ دارای یک نمایشگر لمسی 17 اینچی با پنل IPS است که رزولوشن 4K را همراه با پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync انویدیا در اختیارتان می‌گذارد.

اما از منظر سخت‌افزاری، Predator Triton 900 می‌تواند همراه با نسل هشتم پردازنده Core i7 هشت هسته‌ای اینتل، کارت گرافیکی RTX 2080 انویدیا، حافظه اس اس دی NVMe و تا سقف 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 به دست شما برسد. همچنین این لپ‌تاپ گیمینگ دارای گیرنده وایرلس هم هست تا بتوانید کنترلر کنسول ایکس باکس وان را هم مستقیما به آن متصل کنید.

Predator Triton 900
Predator Triton 500

با این مشخصات، مطمئنا نباید انتظار قیمت پایینی را برای این لپ‌تاپ داشته باشید. Predator Triton 900 با قیمت پایه 3999 دلار و از اول ماه مارس سال جاری روانه بازار خواهد شد. هر چند اگر نمی‌خواهید اینقدر برای یک لپ‌تاپ گیمینگ هزینه کنید، گزینه ارزان‌تری را هم در اختیار دارید.

Predator Triton 500 لپ‌تاپ دیگر ایسر است که با نمایشگر 15.6 اینچی و رزولوشن 1080p، کارت گرافیکی RTX 2080، پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل و تا سقف 32 گیگابایت در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. این لپ‌تاپ نیز در سه ماهه نخست امسال و با قیمت پایه 1799 دلار روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی