ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریزر
تکنولوژی

ریزر لپ‌تاپ بلید را به کارت های گرافیکی سری RTX انویدیا مجهز می‌ کند

کارت‌های گرافیک سری RTX انویدیا پاییز سال گذشته معرفی شدند و از زمان معرفی رسمی تا کنون، رفته رفته راه خود را به سوی لپ‌تاپ‌ها نیز باز کرده‌اند. شرکت نام‌آشنای ریزر که در حوزه تولید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

کارت‌های گرافیک سری RTX انویدیا پاییز سال گذشته معرفی شدند و از زمان معرفی رسمی تا کنون، رفته رفته راه خود را به سوی لپ‌تاپ‌ها نیز باز کرده‌اند. شرکت نام‌آشنای ریزر که در حوزه تولید محصولات اختصاصی برای گیمینگ فعالیت دارد، اولین روز نمایشگاه CES را با خبر خوشحال‌کننده‌ای برای گیمرها آغاز کرد.

به گفته ریزر، از این پس لپ‌تاپ 15 اینچی گیمینگ Blade از کارت‌های گرافیکی RTX 2080 Max-Q، RTX 2070 Max-Q و RTX 2060 به عنوان کارت‌های گرافیکی سفارشی و قابل انتخاب پشتیبانی خواهد کرد.

ریزر

نسخه بازطراحی شده لپ‌تاپ بلید موسوم به Blade 15 Advanced Edition، از نظر ظاهری تفاوتی با سری قبلی خود ندارد و باقی خصوصیات سخت‌افزاری نیز تقریبا دست نخورده باقی مانده‌اند. از جمله مهم‌ترین این خصوصیات می‌توان به پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل و نمایشگر 144 و 60 هرتزی با وضوح 4K اشاره کرد.

گفتنی است نسخه Mercury Edition این لپ‌تاپ فقط با کارت گرافیکی RTX 2070 قابل خریداری است، به این معنا که نسخه سیاه رنگ و اریجینال این لپ‌تاپ با پشتیبانی از کارت‌های 2070 و 2080 گزینه قدرتمند‌تری خواهد بود. به گفته ریزر، سه مدل مجهز به پردازنده‌های 2060، 2070 و 2080 به ترتیب 2.06، 2.10 و 2.14 کیلوگرم وزن خواهند داشت.

ریزر

همچنین نسخه‌های پیشرفته این لپ‌تاپ نیز تا سقف 64 گیگابایت رم و پروفایل‌های XMP برای تسهیل اورکلاک کردن حافظه را پشتیبانی خواهند کرد. اما در خصوص قیمت و تاریخ عرضه خوشبختانه ریزر جزئیات کاملی در اختیار شرکت‌کنندگان در نمایشگاه CES قرار داده است.

قیمت پایه نسخه جدید لپ‌تاپ بلید از 2299 دلار آغاز می‌شود که با پرداخت این هزینه، می‌توانید از لپ‌تاپی مجهز به پردازنده RTX 2060، شانزده گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 144 هرتزی با وضوح 1080p بهره‌مند شوید. همین سخت‌افزار همراه با کارت RTX 2080 نیز برایتان 2999 دلار هزینه در پی خواهد داشت.

کلیه مدل‌های نسخه جدید لپ‌تاپ بلید از تاریخ 29 ژانویه در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، چین، فرانسه و آلمان آماده فروش خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی