ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Linksys از روتر مکس استریم AC2200 سازگار با مش رونمایی کرد

Linksys بار دیگر فرصت را غنیمت شمرده تا طی نمایشگاه CES 2019 از روتر وای فای جدیدی رونمایی کند و به نظر می‌رسد ویژگی‌های جدید در نظر گرفته شده برای آن موجب می شود که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۹

Linksys بار دیگر فرصت را غنیمت شمرده تا طی نمایشگاه CES 2019 از روتر وای فای جدیدی رونمایی کند و به نظر می‌رسد ویژگی‌های جدید در نظر گرفته شده برای آن موجب می شود که به گزینه‌ی دلخواه کاربران بدل گردد.

این روتر جدید که مکس استریم AC2200 نام دارد، در واقع یک روتر سه بانده‌ است که می‌تواند جمعاً ارتباطی با پهنای باند ۲.۲ گیگابیت بر ثانیه فراهم کند. البته قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های مش هم برای این روتر در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند برای این روتر‌ها، از نود‌های  Velop نیز استفاده نماید. این نود‌ها همانند یک ریپیتر وای فای عمل می‌کنند و با استفاده از سیستم‌های مخصوص، باردهی عملکرد روتر را به شدت بالا می‌برند.

Linksys هنوز زمان عرضه‌ی Max Stream AC2200 اعلام نکرده اما علاقه‌مندان برای خرید این روتر مجبور خواهند بود هزینه‌ای معادل ۲۰۰ دلار پرداخت نمایند. این مدل جدید کمی از ارزانترین روتر‌های موجود‌ای است که قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی مش برای آن درنظر گرفته شده است. برای مثال گوگل وای فای قیمتی در حدود ۱۲۰ دلار دارد. با این وجود روتر‌های برند Linksys توانایی‌های خود را اثبات کرده اند و ارزش اضافه‌ قیمتی ۸۰ دلاری را دارند.

اکنون مدل یاد شده در وب سایت رسمی کمپانی سازنده  قرار گرفته و کاربران آمریکایی می‌توانند این روتر را خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی