ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو R15 پرو با نمایشگر تمام صفحه و رم 6 گیگابایتی عرضه شد

کمپانی Oppo که در سال های اخیر جایگاه خوبی در بازارهای کلیدی آسیایی (به خصوص هند) پیدا کرده، امروز از تلفن هوشمند اوپو R15 پرو رونمایی کرده که در خانواده میان رده های این شرکت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۸

کمپانی Oppo که در سال های اخیر جایگاه خوبی در بازارهای کلیدی آسیایی (به خصوص هند) پیدا کرده، امروز از تلفن هوشمند اوپو R15 پرو رونمایی کرده که در خانواده میان رده های این شرکت طبقه بندی می شود.

اوپو R15 پرو از نمایشگر تمام صفحه 19:9 برخوردار است

اوپو R15 پرو به ماژول دوربین دوگانه 16+20 و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز شده و مانند بسیاری از گوشی های جدید، از فناوری شناسایی محیط به کمک هوش مصنوعی بهره می برد. این تکنولوژی امکان شناخت 120 منظره و محیط مختلف را به محصول اوپو می دهد که پس از شناسایی شدن، تنظیمات اختصاصی هرکدام در رابط کاربری دوربین اعمال خواهد شد.

اوپو R15 پرو

دوربین سلفی نیز حالت های مختلف عکاسی پرتره و بوکه را در اختیار کاربر قرار داده و مانند مدل R17 Pro، از حالت AI beauty برای اصلاح و زیباسازی تصویر چهره با استفاده از هوش مصنوعی بهره می برد.

تلفن هوشمند اوپو R15 پرو با برخورداری از درگاه USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون، سنت و مدرنته را در کنار هم قرار داده و برای باز کردن قفل گوشی نیز یک سنسور اثر انگشت در پنل پشتی دارد. اسمارتفون مورد بحث همچنین به نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED مجهز شده که رزولوشن تصویر 2280 در 1080 را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

اوپو R15 پرو

اما شاید مهم ترین بخش هر تلفن همراه توان سخت افزاری آن باشد که در محصول جدید Oppo با چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 660 و 6 گیگابایت رم، خیال مشتری را راحت کرده و 128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقا از طریق کارت حافظه نیز عملاً نیاز هر کاربری را برآورده خواهد کرد.

لازم به ذکر است که اوپو R15 پرو به باتری 3430 میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده که از فناوری شارژ سریع VOOC برخوردار است. البته گوشی مورد بحث با اندروید 8.1 به دست کاربران می رسد که نسبت به اندروید 9 متداول در محصولات رقبا، یک گام به عقب محسوب می شود.

اوپو R15 پرو

گفتنی است اوپو R15 پرو فعلاً در دو رنگ قرمز یاقوتی و بنفش کهکشانی عرضه شده و به قیمت 368 دلار قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی