ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فصل دوم بازی Ring of Elysium در دنیایی جدید رقم می‌خورد [تماشا کنید]

پس از فراز و نشیب‌های بسیار، بالاخره فصل اول بازی Ring of Elysium به اتمام رسید تا همچون فورتنایت، شاهد معرفی خصوصیات و ویژگی‌های جدید فصل دوم این بازی بتل رویال باشیم. آن دسته از ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۸

پس از فراز و نشیب‌های بسیار، بالاخره فصل اول بازی Ring of Elysium به اتمام رسید تا همچون فورتنایت، شاهد معرفی خصوصیات و ویژگی‌های جدید فصل دوم این بازی بتل رویال باشیم.

آن دسته از کاربرانی که مدت‌ها پیش Ring of Elysium را تجربه کرده بودند می‌دانند که پیش از نقشه برفی حال حاضر بازی، وقایع بازی در نقشه‌ای با محیط جنگلی و شبیه به اولین نقشه پابجی رخ می‌داد.

بعدها این نقشه کنار گذاشته شد و Tencent تصمیم گرفت تا با ایجاد تغییرات گسترده در مکانیزم‌ها و ویژگی‌های بازی آن را مطابق با یک نقشه برفی منتشر کند. این انتشار دوباره موفقیت‌های زیادی کسب کرد و در ادامه نیز برای اولین بار شاهد اضافه شدن بتل رویال در تاریکی شب به Ring of Elysium بودیم.

حال پس از به اتمام رسیدن فصل اول بازی، تِنسنت شروع فصل دوم آن را اعلام کرده که با اضافه شدن نقشه جدیدی با نام Europa Island یا همان نسخه تکامل یافته نقشه ابتدایی بازی همراه خواهد بود.

اضافه شدن این نقشه تنها تغییرات بازی نیست و گیم‌پلی آن نیز تغییراتی داشته و مکانیزم‌های جدیدی به آن اضافه خواهد شد. به نظر می‌رسد کلاس‌های بازی تغییراتی کرده و در Europa Island شاهد اضافه شدن دوچرخه‌های BMX، گلایدر و قلاب گرپلینگ خواهیم بود.

از دیگر ویژگی‌هایی که در این ویدیو نشان داده می‌شود دنیای زنده زیر آب است که می‌توانید آن را با استفاده از زیردریایی‌های کوچک اضافه شده به آن مشاهده کنید.

سیستم آب و هوای بازی نیز تغییرات گسترده‌ای کرده. مانند قبل شاهد یک آب و هوای داینامیک و متنوع خواهیم بود که شامل آب و هوای آفتابی، ابری، باران سنگین، رعد و برق، مه غلیظ، بادهایی با سرعت زیاد و گردبادهای دریایی می‌شود.

بازی Ring of Elysium

به نظر می‌رسد طوفان بازی نیز جای خود را به یک آتشفشان فعال داده است. درواقع شما این بار از گدازه‌های آتش پرتاب شده از قله کوه آتشفشانی که در نزدیکی جزیره است فرار می‌کنید و تلاش می‌کنید تا خود را به هلیکوپتر نجات برسانید.

به روز رسانی Europa Island سه روز دیگر و در تاریخ 16 ژانویه برای بازی Ring of Elysium منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mostafa Javidi
    Mostafa Javidi | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    من اول اینو بازی کردم بعد پابجی خریدم
    و این به مراتب از پابجی بهتره
    فقط شیک لگد اسلحه و پخش شدن گلوله هاش زیادی رندومه و غیر قابل کنترله

  • Mobin
    Mobin | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    احسنت

مطالب پیشنهادی