ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا XZ4
تکنولوژی

قاب محافظ اکسپریا XZ4 هم از دوربین سه‌گانه حکایت دارد

کمپانی سونی برای بازگرداندن آب رفته به جوی از در پیش گرفتن استراتژی جدیدی در طراحی و توسعه موبایل خبر داده و ظاهرا یکی از این موارد به دوربین اصلی سه گانه مربوط می شود. پرچمدار ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

کمپانی سونی برای بازگرداندن آب رفته به جوی از در پیش گرفتن استراتژی جدیدی در طراحی و توسعه موبایل خبر داده و ظاهرا یکی از این موارد به دوربین اصلی سه گانه مربوط می شود.

پرچمدار بعدی این کمپانی اکسپریا XZ4 است که احتمالا حدود یک ماه دیگر و طی کنگره جهانی موبایل در بارسلونا معرفی خواهد شد. پیش از این خبرهایی از احتمال مجهز شدن این موبایل به دوربین اصلی قدرتمند و با پیکربندی سه‌گانه به گوش می رسید و حالا طرح های CAD قاب محافظ آن از سوی کمپانی معتبر تولید لوازم جانبی Olixar منتشر شده است.

عرضه این قاب های محافظ در سایت mobilefun و با فاصله اندک از معرفی اکسپریا XZ4 را می توان نشانه دیگری از مجهز شدن این گوشی به دوربین سه گانه با پیکربندی عمودی و نسبت تصویر ۲۱:۹ دانست. علاوه بر این حاشیه های باریکی در بالا و پایین نمایشگر به چشم می خورند و سنسور اثر انگشت نیز روی لبه کناری تعبیه شده است.

با توجه به فراگیر شدن بریدگی نمایشگر، پنل های حفره دار و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر به نظر ژاپنی ها هنوز قصد دل کندن از طراحی سنتی را ندارند، هرچند کاهش حاشیه صفحه در موبایل های سونی را می توان به فال نیک گرفت.

افزایش تعداد سنسورها به خودی خود به معنی بهبود کیفیت تصویربرداری نیست و این مورد را قبلا در برخی موبایل های شاهد بوده ایم. با این حال سونی همیشه توان خود در ماژول های تصویربرداری را ثابت کرده و با پیاده سازی نرم افزار مناسب می تواند کیفیت این بخش را در موبایل هایش به سطح جدیدی ارتقا دهد.

یکی از مدیران ارشد این کمپانی تاکید کرده کاربران به نمایشگرهای بزرگتر علاقه دارند و به باور برخی این جمله حاکی از این است که امسال خبری از نسخه کامپکت اکسپریا نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali1988
    Ali1988 | ۲۵ دی ۱۳۹۷

    هیچ گوشی حس و حال در دست گرفتن گوشیای سونی ذو نمیده به آدم. با کیفیت و اصیل. امیدوارم این بار موفق بشه

  • alixcompact
    alixcompact | ۲۵ دی ۱۳۹۷

    این گوشی محشره

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۵ دی ۱۳۹۷

    عجب قاب خوشگلیه

مطالب پیشنهادی