ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل ۳ لایت اکس ال

احتمال عرضه پیکسل ۳ لایت اکس‌ال با ۶ گیگابایت رم

از چند ماه قبل خبرهایی مبنی بر عرضه پیکسل ۳ لایت به گوش می رسید و حالا نسخه ای قوی تر از آن با عنوان پیکسل ۳ لایت اکس ال در گیگ‌بنچ پدیدار شده است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

از چند ماه قبل خبرهایی مبنی بر عرضه پیکسل ۳ لایت به گوش می رسید و حالا نسخه ای قوی تر از آن با عنوان پیکسل ۳ لایت اکس ال در گیگ‌بنچ پدیدار شده است.

این موبایل که «فاکسکان پیکسل ۳ اکس ال» نام دارد در تست های تک هسته ای و چند هسته ای موفق به کسب امتیازات ۱۸۰۵ و ۵۷۹۰ شده است.

بر اساس داده های این تست پیکسل ۳ لایت اکس ال بر اندورید ۹ مبتنی بوده و از چیپست هشت هسته ای اسنپدارگون ۷۱۰ و ۶ گیگابایت رم بهره می برد که طبیعتا هیچ شباهتی به نسخه اصلی پیکسل اکس ال ندارد. بر اساس شایعات قبلی این موبایل به نمایشگر ۶ اینچی LCD با رزولوشن +1080p مجهز خواهد شد.پیکسل ۳ لایت اکس ال

شاید در وهله اول این استراتژی مشابه عرضه آیفون XR به نظر برسد اما تفاوت هایی بین آنها وجود دارد. آیفون XR به همان چیپست A12 نسخه اصلی مجهز شده و از توان پردازش بالایی بهره می برد. پیکسل ۳ لایت اکس ال اما میزبان چیپستی ضعیفتر از اسنپدراگون ۸۴۵ به کار رفته در نسخه اصلی است و امتیازی به مراتب کمتر از آن کسب کرده است.

گمانه زنی ها از عرضه پیکسل ۳ لایت بر پایه اسنپدراگون ۶۷۰ حکایت دارند. اسنپدراگون ۷۱۰ و ۶۷۰ هر دو بر پایه فرایند ۱۰ نانومتری طراحی شده و از سخت افزار مشابه بهره می برند. پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ شامل ۲ هسته کورتکس A75 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۶ هسته کورتکس A55 با فرکانس ۱.۷۵ گیگاهرتزی است اما این مقادیر در اسنپدراگون ۶۷۰ کمی محدودتر هستند.

گوگل هنوز در مورد تاریخ معرفی یا قیمت این محصولات سخنی به میان نیاورده اما انتظار می رود که بهای آنها از نسخه های معمولی سری پیکسل ۳ کمتر باشد تا خریداران علاقمند به این سری اما با بودجه محدودتر را به خود جذب کرده و سهم گوگل از بازار موبایل را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی