ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گوگل پیکسل 3 لایت پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

شرکت گوگل با تلفن های سری پیکسل چند سالی است که در بازار اسمارتفون ها حضور داشته و با اینکه هیچوقت نسبت به تصاحب سهم زیاد از بازار علاقه ای نشان نداده، اما همواره مدل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

شرکت گوگل با تلفن های سری پیکسل چند سالی است که در بازار اسمارتفون ها حضور داشته و با اینکه هیچوقت نسبت به تصاحب سهم زیاد از بازار علاقه ای نشان نداده، اما همواره مدل های جدیدی را عرضه کرده و این بار تصمیم دارد با معرفی گوگل پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL، در حوزه میان رده ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

تلفن های مورد اشاره به عنوان جدیدترین محصولات گوگل در بازار اسمارتفون ها، قرار است بهار سال آینده به بازار بیایند که پیش از این نیز رندرهایی از آنها در اینترنت منتشر شده بود. حال اما وبلاگ اوکراینی «Andro News» با در اختیار گرفتن یک دستگاه گوگل پیکسل 3 لایت ویدیوی نگاه نزدیک کوتاهی از آن منتشر کرده که در ادامه مشاهده می کنید:

دوربین پیکسل 3 لایت مشابه نمونه به کار رفته در پیکسل 3 است

البته لازم به اشاره است که نسخه استفاده شده در ویدیو از نمونه های تولید انبوه نبوده و ممکن است محصول نهایی اندکی با آن تفاوت داشته باشد. با این حال خبر خوب برای علاقه مندان به سری پیکسل استفاده از دوربین مشابه با پرچمداران این خانواده در میان رده هاست که کیفیت تصویربرداری مناسبی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

نکته دیگر اینکه در گوگل پیکسل 3 لایت بر خلاف مدل های قبلی، جک 3.5 میلیمتری هدفون حضور داشته و همچنین برای کاهش هزینه های تولید، بدنه دستگاه از پلاستیک ساخته شده است.

گوگل پیکسل 3 لایت

سایر مشخصات فنی محصول مورد بحث نیز شامل چیپست اسنپدراگون 670، گرافیک آدرنو 615، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دهانه لنز f/1.8، باتری 2915 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 18:9 خواهد بود.

گفتنی است گوگل پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL به احتمال زیاد پس از کفرانس توسعه دهندگان Google I/O 2019 معرفی خواهند شد و با اندروید 9 پای به دست مشتریان خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی