ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ZenBook S13
تکنولوژی

ایسوس تاریخ عرضه لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود در ایران را اعلام کرد

ایسوس با برگزاری رویدادی در دبی جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود را به نمایش گذاشت؛ محصولاتی که البته چند روز پیش در CES هم معرفی شده بودند. «سعید رویان»، مدیر محصول ایسوس در ایران، در گفتگو با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۰

ایسوس با برگزاری رویدادی در دبی جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود را به نمایش گذاشت؛ محصولاتی که البته چند روز پیش در CES هم معرفی شده بودند. «سعید رویان»، مدیر محصول ایسوس در ایران، در گفتگو با دیجیاتو دلیل معرفی مجدد لپ‌تاپ‌های سری ذن‌بوک، ویوو بوک و مدل‌های «زفیروس اس» و «مادرشیپ» در خاورمیانه را برنامه‌های این شرکت برای معرفی منطقه‌ای و تعیین تاریخ عرضه محلی محصولات عنوان کرد.

به گفته رویان، ایسوس در خاورمیانه و به ویژه ایران از اعتبار برند بالایی برخوردار است و به همین خاطر این منطقه پس از آمریکا و چین از مهمترین بازارها برای ایسوس به شمار می‌رود. انتخاب خاورمیانه برای نخستین نمایش عمومی لپ‌تاپ‌های مذکور را می‌توان دلیلی بر اثبات این گفته برشمرد.

مدیر محصول ایسوس در ایران در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که محدودیت‌های گمرک برای واردات محصولات دیجیتالی چقدر مانع رسیدن جدیدترین ابزارهای ایسوس به دست کاربر ایرانی می‌شود گفت: «محدودیت‌های واردات محصولات دیجیتالی تاثیر چندانی روی برنامه‌های ما نخواهد داشت اما بازار این محصولات هم مثل دیگر حوزه‌ها تحت تاثیر افزایش قیمت ارز قرار گرفته است.»

رویان علی‌رغم عدم اشاره به قیمت زفیروس و مادرشیپ نرخ مدل‌های دیگر را حدود ۱۲ میلیون عنوان کرده و بر عرضه همگی آنها در ایران طی بهار سال ۹۸ تاکید می‌کند.

ایسوس با برگزاری مراسمی در شهر دبی که با حضور «جف لو»، مدیر منطقه خاورمیانه این شرکت برگزار شد جزییات کامل‌تری از لپ‌تاپ‌های سری ذن‌بوک، ویوو بوک، مادرشیپ و زفیروس ارائه شد.

نخستین مدل نمایش داده شده طی این رویداد Zenbook 13s است که به لطف بریدگی فوقانی، نسبت نمایشگر به بدنه در آن به رقم قابل توجه ۹۷ درصد رسیده است. این لپ تاپ که ایسوس آن را کوچکترین لپ‌تاپ دنیا می‌داند، در بدنه باریک خود پردازنده Core-i7 نسل هشتم اینتل، گرافیک انویدیا MX150، تا ۱۶ گیگابایت رم و تا یک ترابایت حافظه داخلی SSD را جای داده است.

مدل دوم Zenbook 14 نام دارد که از مشخصاتی مشابه با مدل قبلی بهره برده و تنها مزیت‌های آن به اسپیکر چهارگانه هارمن کاردن و نامبرپد هوشمند تعبیه شده در ترک‌پد برمی‌گردد.

لپ‌تاپ های گیمینگ

در ادامه نوبت به لپ‌تاپ‌های سری ویوو می‌رسد که در کنار پردازنده نسل هشتم Core-i7، گرافیک MX130 و تکنولوژی اینتل اپتین به ویژ «ارگو لیفت» مجهز شده تا تایپ برای کاربر راحت‌تر باشد.

در ادامه «فیل لیانگ»، مدیر بخش طراحی ایسوس برای ارائه توضیح در مورد محصولات قدرتمند سری گیمینگ ROG روی سن آمد. به گفته لیانگ، اعضای خانواده ROG محصولاتی عادی‌ نیستند و به همین دلیل شاهد طراحی‌های نامتقارن و عجیب در این محصولات هستیم.

لپ‌تاپ های گیمینگ

نخستین محصولی که یانگ سراغ معرفی آن رفت «مادرشیپ» است که از آلومینیوم CNC یکپارچه ساخته شده و صفحه کلیدی جدا شونده دارد. نمایشگر ۱۴۴ هرتزی با زمان پاسخ‌گویی ۳ میلی‌ثانیه، پردازنده گرافیکی جی‌فورس RTX 2080، پردازنده اورکلاک اینتل Core i9-8950HK و تا ۶۴ گیگابایت رم خیال کاربر را از بابت پردازش سنگین‌ترین بازی‌ها راحت می‌کند.

در نهایت نوبت به یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا با عنوان «زفیروس اس» می‌رسد که در کنار گیمرها کاربران عادی را نیز هدف گرفته است. از ویژگی های قابل‌توجه این لپ‌تاپ باید به پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7-8750H، پردازشگر گرافیکی RTX 2080 Max-Q با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی و تا ۲۴ گیگابایت رم اشاره کرد.

لپ‌تاپ های گیمینگ

لپ‌تاپ‌های گیمینگ فوق قابلیت شارژ شدن از طریق پورت USB-C را دارند بنابرین نیاز به همراه داشتن همیشگی آداپتور آنها نخواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی