ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیرعامل هواوی: روزهای سختی در راه است

رن ژنگفی مدیرعامل هواوی روز جمعه با ارسال نامه ای به کارکنان این شرکت، ضمن اشاره به لغو قراردادهای همکاری برخی کشورهای متقاضی دریافت تجهیزات 5G و افزایش نظارت و سخت گیری بین المللی بر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

رن ژنگفی مدیرعامل هواوی روز جمعه با ارسال نامه ای به کارکنان این شرکت، ضمن اشاره به لغو قراردادهای همکاری برخی کشورهای متقاضی دریافت تجهیزات 5G و افزایش نظارت و سخت گیری بین المللی بر کسب و کار آن، از سخت تر شدن اوضاع برای این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

طبق گزارش فایننشال تایمز رن در بخشی از نامه خود اینطور آورده:

در سال های آتی، آنطور که تصورش را می کردیم روزهای روشنی در انتظارمان نخواهد بود و باید خود را برای دورانی سخت آماده کنیم.

موسس هواوی همچنین از احتمال حذف برخی مشاغل در هواوی خبر داد و اظهار داشت:

ما همچنین باید برخی کارکنان میانی خود را کنار گذاشته و هزینه های عملیاتی مان را پایین بیاوریم.

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید بنابر درخواست آمریکا از متحدانش، زیرساخت های 5G هواوی از سوی تعدادی از کشورهای غربی کنار گذاشته شد. استدلال این شرکت ها از جمله آمریکا هم این بود که هواوی به حزب کمونیست چین (حزب حاکم) وابسته است و احتمالا از این تجهیزات برای جاسوسی در راستای منافع چین استفاده میکند که البته هواوی همواره این اتهامات را رد کرده است.

رن ژنگفی از حذف احتمالی برخی مشاغل در هواوی خبر داد

هواوی پیشتر گفته بود که تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی درآمدهایش احتمالا به رقم ۱۰۰ میلیارد دلار می رسد که این پیش بینی نیز به خاطر عملکرد موفق واحد محصولات مصرفی آن (تولید کننده تلفن های هوشمند) و واحد ارتباطات آن است. اما رشد انفجاری این شرکت آنطور که رن هشدار داده به احتمال زیاد متوقف می شود.

در ۳۰ سال گذشته شرایط برای ما خیلی خوب پیش رفت. ما در فاز توسعه استراتژیک بودیم و سازمان مان به شکلی ویران کننده پیشرفت می کرد. حالا اما باید بررسی کنیم که آیا تمامی زیرشاخه های مان در بخش های مختلف دنیا بهره وری لازم را دارند یا خیر. برای آنکه به موفقیت دست پیدا کنیم باید یکسری ساده سازی های سازمانی را انجام دهیم.

رن که از اعضای سابق ارتش آزادی بخش خلق چین بوده اخیرا در اقدامی نادر در رسانه ها ظاهر شد و ضمن تقدیر و تمجید از دونالد ترامپ تلاش کرد که از ترس کشورها در رابطه با اخلال در امنیت ملی شان کم کند.

منگ وانژو دختر رن نیز پیشتر به اتهام دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران در کانادا بازداشت شد و حالا در این کشور در حبس خانگی به سر می برد تا در دادگاهی به اتهاماتش رسیدگی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱ بهمن ۱۳۹۷

    هواوی هم پاسوز حکومت کثسف و دیکتاتور چین شد. تازه اولشه

    • آریا
      آریا | ۱ بهمن ۱۳۹۷

      کثیف*

  • Bardia Ath
    Bardia Ath | ۱ بهمن ۱۳۹۷

    وقتی جاسوسی میکنی و حریم خصوصی را نقض باید فکر اینجا رو میکردی عشقم
    با گوشی های یکبار مصرفت حالا جاسوسی ام میکنی؟

    • mortezaniksard
      mortezaniksard | ۲ بهمن ۱۳۹۷

      لیاقتت همون زندان چشم وزغیه.

مطالب پیشنهادی