ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خشم اسکورپیون در تریلر جدید مورتال کامبت 11 [تماشا کنید]

پنجشنبه شب گذشته بازی مورتال کامبت 11 رسما معرفی شد و حال سایت IGN ویدیو جدیدی از گیم‌پلی این عنوان را منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد مبارزه یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های سری ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

پنجشنبه شب گذشته بازی مورتال کامبت 11 رسما معرفی شد و حال سایت IGN ویدیو جدیدی از گیم‌پلی این عنوان را منتشر کرده است.

در این ویدیو شاهد مبارزه یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های سری مورتال کامبت یعنی اسکورپیون با سایر قهرمانان این فرنچایز هستیم. همان‌طور که هنگام معرفی بازی گفته شد، قابلیت شخصی سازی شخصیت‌ها یکی از المان‌های اصلی مورتال کامبت جدید خواهد بود و شما می‌توانید جدا از اعمال تغییرات ظاهری در قهرمان خود، سبک‌های مبارزه مختلفی را برای او انتخاب کنید.

یکی دیگر از بخش های جالب این ویدیو به مبارزه میان اسکورپیون و دشمن همیشگی او یعنی ساب زیرو برمی‌گردد. ظاهر ساب زیرو در این ویدیو شباهت زیادی به نمونه کلاسیک این شخصیت در قسمت‌های ابتدایی مورتال کامبت دارد و ظاهرا در بخش داستانی بازی باید منتظر بازگشت به حوادث ابتدایی این سری و ملاقات دوباره با نمونه اولیه شخصیت‌ها باشیم.

از سوی دیگر، عنصر خشونت هنوز هم یکی از المان‌های اصلی مبارزات مورتال کامبت است و صحنه‌های سنیمایی اضافه شده به مبارزات بازی هم به خوبی این موضوع را تایید می‌کنند.

سازندگان بازی در استودیو ندرلرم سعی کرده‌اند تا عنصر استراتژی را بیشتر از همیشه وارد مبارزات بازی کنند. برای مثال مبارزی که بیشتر جان خود را از دست داده می‌تواند با زدن همزمان دو دکمه، ضربات متعددی را به حریف وارد کرده و مبارزه را دوباره بالانس کند. نکته دیگر مهم در رابطه مورتال کامبت 11 به اضافه شدن فیتالتی‌ها و انیمیشن‌های جدید برای ضربات مخصوص قهرمان‌ها برمی گردد که باعث شده مبارزات این عنوان شلوغ‌تر از همیشه باشند.

مورتال کامبت 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت سال آینده برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. پیش از این هم ویدیوهای دیگری از گیم‌پلی این بازی منتشر شده بود که از اینجا می‌توانید نگاهی به آن‌ها داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۲ بهمن ۱۳۹۷

    من 4k 60 فریم گرفتم (با تشکر از دیجیاتو)واقعا گرافیک پیشرفت کرده تو بحث خشونت رکورد زده متاسفانه خشونت بیش از حد این سری بازیو درک نمیکنم با این حال این بازی گذاشتم تو ویش لیست استیم

  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۲ بهمن ۱۳۹۷

    ویدیو در دسترس نیست

مطالب پیشنهادی