ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرانسل‌ من سازمانی معرفی شد

ایرانسل به منظور سهولت در مدیریت یکپارچه خدمات سازمانی، نرم‎افزارکاربردی «ایرانسل‌من سازمانی» را معرفی کرده است. مشترکین سازمانی می‌توانند با استفاده از این برنامه سیم‌کارت‌های سازمانی را مطابق با نیاز سازمان یا شرکت خود مدیریت ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۵

ایرانسل به منظور سهولت در مدیریت یکپارچه خدمات سازمانی، نرم‎افزارکاربردی «ایرانسل‌من سازمانی» را معرفی کرده است. مشترکین سازمانی می‌توانند با استفاده از این برنامه سیم‌کارت‌های سازمانی را مطابق با نیاز سازمان یا شرکت خود مدیریت کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، جهت استفاده از این برنامه لازم است مشترکان سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را مشخص کنند و از امکاناتی که «ایرانسل‌من سازمانی» ارائه می‌دهد، نظیر «کنترل میزان مصرف سیم‌کارت‌‌ها»، «مدیریت حساب چندکاربره»، «سرویس شبکه امن همراه»، «دریافت جزئیات صورت‌حساب‌ها»، «پرداخت» آن‌ها و «خرید بسته افزایشی» بهره‌مند شوند. همچنین، از طریق این برنامه مدیریت خدمات و محصولات ویژه ارائه شده به سازمان‌ها و شرکت‌ها از قبیل حساب چندکاربره، سرویس APN و پرداخت پیشرفته صورتحساب به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود.

مشترکان سازمانی یا شرکتی ایرانسل به منظور استفاده از «ایرانسل‌من سازمانی»، می‌توانند علاوه‌بر مراجعه به نسخه تحت وب نسبت به دانلود این برنامه از طریق وب‌سایت ایرانسل نیز اقدام نمایند.

ایرانسل جهت تأمین رفاه حال مشتریان حقوقی خود، در کنار انواع خدماتی که به مشترکان حقیقی ارائه می‌کند، آمادگی دارد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها را جهت افزایش بهره‌وری آن‌ها تأمین کند. این خدمات متناسب با کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، سازمان‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی ارائه می‌شوند که اطلاعات مربوط به آن‌ها در بخش مشترکان سازمانی وب‌سایت ایرانسل به نشانی business.irancell.ir در دسترس است.

مشترکان سازمانی ایرانسل می‌توانند سوالات خود را با شماره اختصاصی 714 از خطوط ایرانسل و 09377140000 از سایر خطوط یا با ارسال ایمیل به EB@mtnirancell.ir مطرح کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی