ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سوییچ
ویجیاتو - بازی

سوییچ با فروش ۳۲ میلیون واحدی به یک قدمی نینتندو 64 رسید

شرکت نینتندو چندی پیش با برگزاری یک کنفرانس جدیدترین آمارهای مالی خود را به صورت عمومی منتشر کرد. با توجه به این گزارش، میزان فروش کنسول نینتندو سوییچ تا تاریخ 31 دسامبر 2018 از مرز ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۰

شرکت نینتندو چندی پیش با برگزاری یک کنفرانس جدیدترین آمارهای مالی خود را به صورت عمومی منتشر کرد. با توجه به این گزارش، میزان فروش کنسول نینتندو سوییچ تا تاریخ 31 دسامبر 2018 از مرز 32.27 میلیون دستگاه عبور کرد تا فاصله چندانی با فروش ۳۲.۹ میلیون واحدی کنسول خاطره انگیز نینتندو 64 نداشته باشد. همچنین میزان فروش سوییچ و نرم افزارهای آن در سه ماهه‌ی پایانی سال به ترتیب 9.41 میلیون دستگاه و 52.51 میلیون نسخه بوده است.

نکته‌ی جالب این گزارش مالی، کاهش انتظار شرکت نینتندو از میزان فروش نینتندو سوییچ در بازه‌ی آوریل 2018 تا مارس 2019 است. این شرکت ژاپنی در گذشته پیش بینی کرده بود که در این بازه 20 میلیون دستگاه سوییچ به فروش برساند اما در حال حاضر این رقم را به 17 میلیون دستگاه کاهش داده است.

نینتندو سوییچ

مدتی قبل، شرکت نینتندو لیست پرفروش ترین عناوین نینتندو سوییچ را منتشر کرده بود که با توجه به آن، بازی Mario Kart 8 Deluxe توانست با فروش 15.02میلیون نسخه‌ای در رتبه‌ی نخست قرار گیرد. عناوین Super Mario Odyssey و Super Smash Bros. Ultimate نیز توانستند با دست یابی به میزان فروش 13.76 و 12.08میلیون نسخه‌، رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کنند. برای مشاهده لیست ده عنوان پرفروش سوییچ می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

با توجه به آمارهای رسمی، به نظر می‌رسد سرانجام میزان فروش نینتندو 3DS روند نزولی به خود گرفته است. از سوی دیگر، نینتندو سوییچ قیمت بالاتری نسبت به کنسول 3DS دارد که باعث می‌شود بسیاری از دارندگان این کنسول قدیمی تمایلی به خرید این کنسول جدیدتر نداشته باشند. در چنین شرایطی، به نظر می‌رسد نینتندو دست به کار شده و قصد دارد تا این مشکل را حل کند.

با توجه به گزارشی که وبسایت Nikkei اخیراً منتشر کرده، نینتندو قصد دارد تا پایان سال مالی 2019 مدل کوچکتر و ارزان تر نینتندو سوییچ را روانه‌ی بازار کند که به راحتی قابل حمل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی