ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جشنواره وب و موبایل ایران
تکنولوژی

اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران ۲۵ و ۲۶ بهمن برگزار می‌شود

اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد. در مراسم اختتامیه شرکت کنندگان به جز آنکه شاهد معرفی برترین‌های وب و موبایل ۹۷ ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۸

اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد. در مراسم اختتامیه شرکت کنندگان به جز آنکه شاهد معرفی برترین‌های وب و موبایل ۹۷ خواهند بود، می‌توانند از برنامه‌های جانبی مختلفی که برای آنها در نظر گرفته شده‌ هم استفاده کنند.

سخنرانان برنامه تجربیات خود را در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذرانند، همچنین فعالین قدیمی این حوزه در قالب پنل‌های بحث و گفتگو از تجربیات خود می‌گویند تا علاقمندان بتوانند با شیوه کار و طرز تفکر آنها آشنا شوند.

جشنواره وب و موبایل ایران

شرکت کنندگان امسال می‌توانند همزمان با برنامه اختتامیه در کارگاه‌های تخصصی که در سالن‌های جنبی برگزار می‌شود نیز شرکت کرده تا دانش و اطلاعات خود را در این حوزه بیشتر کنند. نمایشگاه جنبی و نمایشگاه استارت‌آپ‌ های جشنواره وب و موبایل ایران نیز فرصت مناسبی برای بازدید از خدمات شرکت‌ها و آشنایی با جدید‌ترین سرویس‌ها و رویدادهای این حوزه است.

اگر قصد شرکت در این برنامه را دارید می‌توانید با وارد کردن کد Digiato از تخفیف ۳۰ درصدی استفاده کنید. توجه کنید که این کد تنها تا پایان ۲۱ بهمن ماه اعتبار دارد. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر رویداد و نیز سخنرانان جشنواره وب و موبایل ایران وارد این لینک شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی