ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تنها نسخه پلمپ Super Mario Bros با قیمت ۱۰۰ هزار دلار به فروش رسید

یک نسخه از بازی Super Mario Bros که در سال ۱۹۸۵ برای کنسول NES منتشر شده بود در یک حراجی با قیمت ۱۰۰ هزار دلار فروش رفت. لازم به ذکر است که بازی فروش رفته ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

یک نسخه از بازی Super Mario Bros که در سال ۱۹۸۵ برای کنسول NES منتشر شده بود در یک حراجی با قیمت ۱۰۰ هزار دلار فروش رفت.

لازم به ذکر است که بازی فروش رفته یکی از اولین نسخه‌های Super Mario Bros محسوب می‌شده  و قاب آن به قدری سالم مانده که حتی برچسب‌های هلوگرام آن هم مخدوش نشده است. گفته می‌شود که این نسخه خاص از Super Mario Bros موفق به شکستن رکورد بیشترین مبلغ پرداخت شده برای یک بازی شده است.

Super Mario Bros

ظاهرا تا کنون ۱۱ طرح جلد مختلف از Super Mario Bros چاپ شده‌اند که ۲ مدل ابتدایی آن تنها در نیویورک و لس آنجلس عرضه شده‌اند. در این میان و با توجه به زمان زیادی که از عرضه Super Mario Bros می‌گذرد، ظاهرا تمام نسخه‌های بازی فروش و تنها این نسخه ۱۰۰ هزار دلاری تا امروز پلمپ باقی مانده است.

بسیاری ارزش این نسخه از Super Mario Bros را با اولین نسخه از کامیک سوپرمن که در سال ۱۹۳۸ منتشر شده بود مقایسه می‌کنند. آن نسخه خاص طی یک حراجی با قیمت باورنکردنی ۳.۲ میلیون دلار به فروش رسید. البته پرداخت این میزان مبالغ برای خرید نسخه‌های کلاسیک کالاهای موفق چندان اتفاق دور از انتظار نیست. مدت‌‌ها پیش فردی اولین مدل از کامپیوتر اپل 1 را به قیمت 905 هزار دلار خریداری کرده بود.

طی چند دهه اخیر، سوپر ماریو به یکی از نمادهای ویدیو گیم تبدیل شده است. پنج‌شنبه گذشته جدیدترین نسخه از این سری با نام Super Mario Maker معرفی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی