ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر با الگوبرداری از اسنپ چت، قابلیت News Camera را معرفی می‌کند

اگر از کاربران توییتر هستید، احتمال دارد که به زودی یکی از قابلیت‌های آشنای اسنپ چت را در این اپلیکیشن مشاهده کنید. مطابق توییت اخیر جین مانچون وانگ، یکی از محققین حوزه اپلیکیشن‌ شبکه اجتماعی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اگر از کاربران توییتر هستید، احتمال دارد که به زودی یکی از قابلیت‌های آشنای اسنپ چت را در این اپلیکیشن مشاهده کنید. مطابق توییت اخیر جین مانچون وانگ، یکی از محققین حوزه اپلیکیشن‌ شبکه اجتماعی مذکور مشغول توسعه قابلیتی جدیدی است که News Camera نام دارد.

برای دسترسی به News Camera، کافیست در صفحه خانه توییتر به سمت چپ سوایپ کرده تا بتوانید کپشن‌هایی مشابه اسنپ چت را به تصاویر، ویدیوها و لایو استریم‌های خود اضافه کنید. به گفته وانگ، ظاهرا پست‌هایی که از طریق News Camera ساخته می‌شوند Moments نام خواهند گرفت و این ویژگی را نباید با قابلیت Moments که اکتبر سال گذشته از توییتر حذف شد اشتباه بگیرید.

گفتنی است که وانگ نخستین کسی نبوده که وجود این قابلیت در توییتر را کشف کرده است. چندی پیش مت ناوارا، مشاور شبکه‌های اجتماعی نیز نحوه کار ویژگی News Camera در حالت ویدیو را به نمایش مخاطبین خود گذاشته بود.

توییتر

ناوارا همچنین از ارائه قابلیت‌های جدید دیگری نیز در توییتر خبر داده بود. از جمله آن‌ها می‌توان به حالت تاریک جدید، پیام‌های دایرکت رمزنگاری شده، حالت تاریک اتوماتیک و برداشتن دکمه ساخت توییت از روی داک اشاره نمود. همچنین احتمال دارد که در نسخه‌های بعدی سایدبار و نحوه تعامل با تصاویر گیف در توییتر نیز دستخوش تغییراتی قرار بگیرند.

یکی از مقامات توییتر در واکنش به اسکرین‌شات‌های منتشر شده اخیر، ضمن تأیید کار روی قابلیت‌های جدید برای این شبکه اجتماعی در خصوص روند توسعه آن‌ها توضیحاتی ارائه داده است:

تأیید می‌کنم که ما در حال کار روی روش‎های ساده‌تری برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها در توییتر هستیم. چیزی که هم‌اکنون در حال تماشای آن هستید، در اواسط مراحل توسعه خود به سر می‌برد بنابراین سخت است که از حالا در مورد شکل و شمایل نهایی آن نظر بدهیم.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که خصوصیات مذکور همگی در مرحله آزمایشی به سر می‌برند و مشخص نیست که در نهایت چند مورد از آن‌ها به نسخه پایدار اپلیکیشن توییتر راه پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی