ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیژن عباسی آرند رسماً مدیرعامل ایرانسل شد

مدیرعامل ایرانسل، دومین اپراتور موبایل کشور امروز تغییر کرد. با این حساب «علیرضا قلمبر دزفولی» که در ۱۳ سال اخیر و از ابتدای راه‌اندازی ایرانسل، این اپراتور را به سوی اهدافش سوق داده و آن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۷

مدیرعامل ایرانسل، دومین اپراتور موبایل کشور امروز تغییر کرد. با این حساب «علیرضا قلمبر دزفولی» که در ۱۳ سال اخیر و از ابتدای راه‌اندازی ایرانسل، این اپراتور را به سوی اهدافش سوق داده و آن را به جایگاه کنونی رسانده‌ است، جای خود را به «بیژن عباسی آرند» داد.

روابط عمومی ایرانسل با ارسال یک بیانیه خبری برای رسانه‌ها اعلام کرد که صبح امروز (۱ اسفند ۱۳۹۷)، پس از تشکیل جلسه هیئت مدیره ایرانسل «رحمت اله صادقیان» به عنوان رئیس هیئت مدیره و «بیژن عباسی آرند» به عنوان مدیرعامل جدید ایرانسل معرفی شدند.

ابتدای بهمن ماه، آژانس خبری «ایستنا» اعلام کرده بود که عباسی آرند به زودی به عنوان مدیرعامل ایرانسل معرفی خواهد شد اما پس از مدت کوتاهی، روابط عمومی ایرانسل با ارسال یک بیانیه رسمی برای رسانه‌ها، خبر داد که «بیژن عباسی آرند» و «حمید توفیقی» به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره ایرانسل انتخاب شدند. با این حال امروز و پیروی جلسه هیات مدیره ایرانسل، مدیرعامل جدید نیز انتخاب شده است و عباسی آرند رسماً جای قلمبر دزفولی را می‌گیرد.

بیژن عباسی آرند، فارغ‌التحصیل مهندسی الکترونیک دانشگاه شیراز، فوق لیسانس و دکترای مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس است. او مدیریت اسبق شرکت صاایران شیراز (صنایع الکترونیک شیراز) را در کارنامه خود دارد؛ خود قلمبر دزفولی هم از صنایع مخابرات ایران (صما - وابسته به وزارت دفاع) به ایرانسل آمد و پروژه اپراتور دوم را کلید زد.

شاید بتوان بزرگ‌ترین دستاورد اپراتور دوم کشور را ارائه سیم‌کارت‌های ارزان قیمت و سپس اعتباری دانست؛ اتفاقی که باعث افزایش انفجاری کاربران تلفن همراه در میانه دهه ۸۰ شد. ایرانسل در دوره ۱۳ ساله‌ی مدیریت قلمبر دزفولی، همواره با تمرکز ویژه‌ای بر ارائه نسل‌های مختلف اینترنت تلاش کرده است تا خود را با ارائه این فناوری از رقیب اصلی‌اش یعنی همراه اول متمایز کند. پس از ارائه فناوری وایمکس در سال ۸۷، در تابستان ۹۳ و پس از پایان انحصار رایتل، ایرانسل موفق به ارائه خدمات 3G و پس از آن 4G شد. ایرانسل در تابستان ۹۵ نیز از نسل جدید فناوری وایمکس موسوم به TD-LTE در مشهد رونمایی کرد.

۲۵ اردیبهشت سال جاری، قلمبر دزفولی در یک برنامه مطبوعاتی که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، روند رشد حجم مصرف دیتا در این اپراتور را افزایشی اعلام کرد. بر اساس آمارهایی که دزفولی اعلام کرد، مصرف دیتای روزانه ایرانسل در مرداد ماه ۱۳۹۳ رقمی در حدود ۵۴ ترابایت بود که این رقم در اسفند سال ۹۶ به ۴۰۶۶ ترابایت رسید. او همچنین در همان برنامه مطبوعاتی اعلام کرد که در سه سال اخیر، مصرفت دیتا در ایرانسل ۵۵ برابر افزایش داشته است؛ رقمی که در دنیا افزایش ۴ برابری همراه بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۱ اسفند ۱۳۹۷

    اختلاسگری جدید...

  • ali_unique
    ali_unique | ۱ اسفند ۱۳۹۷

    سلام بسته ها رو کمی ارزونتر کنید تا قشر متوسط رو به ضعیف هم بتونند بخرن

  • میلاد حسینی
    میلاد حسینی | ۱ اسفند ۱۳۹۷

    همین الان اپ رو آپدیت کردم هر دفعه عالی تر از قبلی ، دمتون گرم

مطالب پیشنهادی