ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ شایعات را تکذیب کرد؛ همه مدل های گلکسی اس 10 دست کم ۸ گیگابایت رم دارند

چهار شنبه هفته قبل سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس معرفی شدند. در مراسم معرفی پرچمداران سامسونگ، مشخص شد که این دو مدل حداقل ۸ گیگابایت رم خواهند داشت. با این حال شایعاتی مبنی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

چهار شنبه هفته قبل سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس معرفی شدند. در مراسم معرفی پرچمداران سامسونگ، مشخص شد که این دو مدل حداقل ۸ گیگابایت رم خواهند داشت. با این حال شایعاتی مبنی بر عدم تطابق رم گلکسی اس 10 با مشخصات ذکر شده مطرح گشته که نشان می‌دهد برخی از مدل‌های گلکسی اس 10 تنها ۶ گیگابایت رم دارند.

رم گلکسی اس 10

این در حالی است که میان خانواده گلکسی اس 10 تنها مدل ارزانتر یعنی گلکسی S10e قرار است ۶ گیگابایت رم داشته باشد و نسخه‌هایی با این ویژگی اصلاً وجود خارجی ندارند. شرایط کمی نا به سامان تر شده چرا که عکس‌هایی از صفحه تنظیمات حافظه گلکسی اس 10 منتشر شده که نشان می‌دهد این موبایل در بهترین حالت، ۶ گیگابایت رم دارد.

وبسیات اندروید پلیس حتی پا را فراتر گذاشته و مدعی شده که در هر دو مدل گلکسی اس 10 که ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند تنها ۶ گیگابایت رم تعبیه شده است. در حالی که این مدل ها قرار بوده ۸ گیگابایت رم داشته باشند.

به گفته‌ی این سایت در صفحه مشخصات گرانترین گوشی خانواده گلکسی اس 10 یعنی مدل ۱ ترابایتی گلکسی اس 10 پلاس ذکر شده که ۸ گیگابایت رم دارد. این در حالی است که قرار بوده رم گلکسی اس 10 پلاس ۱۲ گیگابایت باشد.

بسیاری از کاربران این مسئله را محکوم کرده‌اند و مدعی شده‌اند که سامسونگ خریدارانش را گول زده است. با این وجود سامسونگ تمامی شایعات موجود را تکذیب کرده و مدعی شده که این مدل‌ها دقیقاً مطابق با مشخصات اعلام شده عرضه خواهند شد.

رم گلکسی اس 10

بنابراین کاربران می‌توانند با خیال راحت به خرید پرچمداران سامسونگ بپردازند و تمامی این نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. به گفته‌ی سامسونگ، تمامی این مشکلات، بر اساس اشتباهات فردی رخ داده و مشکلی در روند تولید این گوشی‌ها بوجود نیامده است.

در پایان سخنگویان سامسونگ مدعی شده‌اند که به طور حتم گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس ۸ یا ۱۲ رم خواهند داشت و خبری از نسخه‌های ۶ گیگابایتی برای این مدل‌ها نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • parsa ebi
    parsa ebi | ۴ اسفند ۱۳۹۷

    17 esfand

  • yooshimura
    yooshimura | ۴ اسفند ۱۳۹۷

    کی پیش فروشش شروع میشه؟اگه میدونین بگین لطفا

مطالب پیشنهادی