ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بازی‌های رایگان ماه مارس ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

ساعاتی قبل، مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای لیست بازی‌های رایگان ماه مارس را برای مشترکین طلایی سرویس ایکس باکس لایو اعلام کرد. مانند ماه‌های گذشته، این ماه نیز مجموعاً 4 بازی در نظر گرفته شده است ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۱

ساعاتی قبل، مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای لیست بازی‌های رایگان ماه مارس را برای مشترکین طلایی سرویس ایکس باکس لایو اعلام کرد. مانند ماه‌های گذشته، این ماه نیز مجموعاً 4 بازی در نظر گرفته شده است که 2 مورد از آن‌ها عناوین قدیمی‌تری هستند.

مشترکین طلایی سرویس ایکس باکس لایو که از کنسول ایکس باکس وان استفاده می‌کنند، می‌توانند از تاریخ 10 اسفند الی 11 فروردین بازی Adventure Time: Pirates of the Enchiridion را به صورت رایگان دریافت کنند. اولین بازی ماه در سبک ماجراجویی جهان باز و بر اساس انیمیشن سریالی Adventure Time ساخته شده است.

این دسته از مشترکین همچنین می‌توانند از تاریخ 25 اسفند الی 26 فروردین بازی اکشن سوم شخص Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 را به لیست عناوین خود اضافه کنند. مایکروسافت در حالی این بازی را در لیست بازی‌های رایگان ماه مارس قرار داده که طبق شایعات نسخه‌ی جدید این سری در راه است.

در ادامه‌ی لیست، عنوان Star Wars: Republic Commando دیده می‌شود که در سال 2005 برای کنسول ایکس باکس عرضه شد. این محصول که در سبک اکشن اول شخص ساخته شده، توانست در زمان انتشار نمرات بسیار خوبی را کسب کند. علاقه مندان می‌توانند از تاریخ 10 الی 24 اسفند برای دریافت این بازی اقدام کنند.

ایکس باکس لایو

در پایان لیست ماه مارس نیز Metal Gear Rising: Revengeance قرار دارد که برخلاف نسخه‌های قدیمی سری متال گیر که در سبک مخفی کاری ساخته شده بودند، عنوانی در سبک هک اند اسلش محسوب می‌شود. این بازی از تاریخ 25 اسفند الی 11 فروردین رایگان خواهد بود.

نباید از این موضوع غافل شد که عناوین قدیمی که برای ماه مارس در نظر گرفته شده‌اند، از طریق قابلیت Backwards Compatible روی کنسول ایکس باکس وان ایکس هم قابل بازی خواهند بود.

ایکس باکس وان

  • Adventure Time: Pirates of the Enchiridion - ده اسفند الی یازده فروردین
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 - بیست‌وپنج اسفند الی بیست‌وشش فروردین

ایکس باکس 360

  • Star Wars: Republic Commando - ده الی بیست‌وچهار اسفند
  • Metal Gear Rising: Revengeance - بیست‌وچهار اسفند الی یازده فروردین
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی