ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

درگ ریس پورشه 911 GT2 RS و تسلا مدل 3 با نیکو روزبرگ [تماشا کنید]

نیکو روزبرگ راننده آلمانی سابق تیم فرمول یک مرسدس بنز که پس از کسب قهرمانی جهان و شکست لوییز همیلتون از این رشته کناره گیری کرد چندی است به تولید محتوای ویدیوی پیرامون حوزه سوپرخودرو ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

نیکو روزبرگ راننده آلمانی سابق تیم فرمول یک مرسدس بنز که پس از کسب قهرمانی جهان و شکست لوییز همیلتون از این رشته کناره گیری کرد چندی است به تولید محتوای ویدیوی پیرامون حوزه سوپرخودرو ها و خودروهای خاصی همچون تسلا می کند.

در آخرین ویدیوی که این راننده آلمانی منتشر کرده است شاهد یک درگ ریس بین پورشه 911 GT2 RS با یک تسلا مدل 3 Performance هستیم.

در ادامه این ویدیو نیکو رزبرگ با قرار گیری در پشت فرمان تسلا به شرح این خودرو و حس و حال رانندگی با آن می پردازد و از عملکرد تسلا مدل 3 شگفت زده می شود.

پورشه 911 GT2 RS به عنوان قوی ترین 911 که تا به حال توسط شرکت سازنده اشتوتگارتی عرضه شده یکی از سریع تری سوپرخودروهای بازار خودرو است.  این چهارمین نسل 911 GT2 است که توسط پورشه عرضه می شود.

درگ ریس

موتور 6 سیلندر خوابیده (فلت) پورشه در حدود 3800 cc حجم دارد و به دو توربوشارژر مجهز شده است. این موتور توانایی تولید حداکثر قدرت برابر با 690 اسب بخار در حداکثر دور 7000 rpm و حداکثر گشتاور 750 نیوتن متری در بین دورهای 2200 تا 4500 rpm را دارد. این نیرو توسط جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه موسوم به PDK تنها به چرخ های عقب ارسال می شود. پورشه به کمک این خودرو همانند همیشه با حضور در پیست نوربرگ رینگ آلمان که به جهنم سبز موسوم است توانست رکورد این پیست را برای یک خودرو با قابلیت رانندگی شهری بشکند. گرچه در ادامه لامبورگینی با سوپرخودرو جدید و تولید محدود خود یعنی آونتادور SVJ این رکورد را بهبود داد اما این پایان کار نبود و تیونر آلمانی Manthey Racing توانست با تغییرات کوچکی در 911 GT2 RS رکورد آونتادور را ارتقا دهد.

تسلا مدل 3 در نسخه Performance نیز توانایی تولید حداکثر قدرت 450 اسب بخار به مدد دو موتور الکتریکی را دارد و گشتاور مجموع آن به 639 نیوتن متر می رسد. این نسخه گران قیمت ترین مدل 3 عرضه شده تا بدین لحظه است، اما با این وجود قیمت آن اختلاف قابل توجهی با ساخته درخشان و زیبای پورشه دارد.

در هر صورت از شما دعوت می کنیم تا این درگ ریس جذاب را از نزدیک تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    تسلا خوردش?

مطالب پیشنهادی