ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آموزش نصب تپسی
نرم افزار و اپلیکیشن

آموزش نصب نسخه جدید اپلیکیشن تپسی در آیفون و آیپد

همانطور که می‌دانید، محدودیت‌های اعمال شده از سوی اپل در زمینه گواهی‌های توسعه‌دهنده سازمانی (که با گواهی انترپرایز هم شناخته می‌شوند) سبب شده که بعضی اپلیکیشن‌های ایرانی برای استفاده در سیستم عامل iOS، مسدود شوند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

همانطور که می‌دانید، محدودیت‌های اعمال شده از سوی اپل در زمینه گواهی‌های توسعه‌دهنده سازمانی (که با گواهی انترپرایز هم شناخته می‌شوند) سبب شده که بعضی اپلیکیشن‌های ایرانی برای استفاده در سیستم عامل iOS، مسدود شوند.

تپسی به عنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها میان ایرانیان، یکی از همین سرویس‌ها بود که قربانی سیاست‌های جدید اپل شد. به همین خاطر، سازندگان اپلیکیشن ناچار شدند که با تعویض گواهی انترپرایز اپ، دسترسی به خدمات اپلیکیشن خود را از نو برای کاربران پلتفرم iOS فراهم کنند.

در حال حاضر برای ادامه استفاده از اپلیکیشن تپسی، دو راه خواهید داشت: یا از نسخه تحت وب این سرویس استفاده کنید و یا با «پاک کردن اپلیکیشن قدیمی» و «نصب مجدد نسخه جدید» از وبسایت مجموعه، به استفاده از خدمات تپسی ادامه دهید.

در ادامه مراحل دانلود و نصب مجدد اپلیکیشن iOS تپسی را با هم مرور خواهیم کرد. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

چند نکته پیش از دانلود

تپسی در وبسایت خود و در قسمت دانلود اپلیکیشن iOS، نکات مهمی را یادآوری کرده که پیش از دانلود حتما باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

نسخه‌ی پیشین را از گوشی خود حذف کنید.

● حتماً از مرورگر Safari استفاده کنید.

● بهتر است از اینترنت Wi-Fi استفاده کنید.

سپس نسخه‌ی جدید را دریافت و مراحل زیر را انجام بدهید.

مراحل نصب آخرین نسخه تپسی برای آیفون

در ابتدا با مرورگر سافاری، وارد وبسایت تپسی شده و از قسمت دانلود اپلیکیشن مسافر یا اپلیکیشن راننده، روی آیکن مربوط به هر کدام کلیک کنید.

آموزش نصب تپسی

در اینجا پیامی روی صفحه ظاهر می‌شود. با فشردن دکمه Install، مراحل نصب آغاز شده و اپلیکیشن روی آیفون یا آیپد شما نصب خواهد شد.

آموزش نصب تپسی

در این صورت می‌توانید آیکن سیاه رنگ اپلیکیشن تپسی را روی صفحه خانه مشاهده کنید.

آموزش نصب تپسی

اما اپلیکیشن در این وضعیت اجرا نخواهد شد. بلکه می‌بایست در ابتدا تنظیماتی را دستخوش تغییر کنید. برای این کار روی اپلیکیشن Settings اشاره کرده و گزینه General را انتخاب کنید. اینجا وارد بخش Profile & Device Management شوید (در iOS های قدیمی این بخش Device Management نام دارد).

آموزش نصب تپسی

در مرحله بعدی، گزینه Seeb Co OU را انتخاب کنید و در نهایت، Trust Seeb Co OU را لمس کنید. 

آموزش نصب تپسی

در نهایت در صفحه به نمایش درآمده، گزینه Trust را لمس کنید. کار تمام است. حالا می‌توانید اپلیکیشن تپسی را بدون مشکل اجرا کنید.

آموزش نصب تپسی

استفاده از نسخه تحت وب تپسی

تپسی به غیر از اپلیکیشن موبایل، خدماتش را از طریق نسخه تحت وب هم به شما ارائه می‌کند که می‌توانید با مراجعه به این لینک به این خدمات دسترسی پیدا کنید. نسخه تحت وب تپسی تقریبا تمام امکانات اپ موبایل را در اختیارتان قرار می‌دهد، هر چند که نسبت به اپلیکیشن عملکرد کندتری دارد.

جالب است بدانید که می‌توان با یک ترفند ساده، نسخه تحت وب اپلیکیشن‌ها را به صفحه خانه iOS اضافه کرد. برای آشنایی با این ترفند و اعمال آن برای نسخه تحت وب تپسی، توصیه می‌کنیم این مقاله آموزشی دیجیاتو را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

    مردمان غیرعادی ای هستیم.هیچ مسیر مستقیمی برامون وجود نداره....نه فقط این یکی...همه چیز....حتی اقتصادمون هم با دله دزدی و باند بازی و رشوه و رانت کار میکنه

مطالب پیشنهادی