ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شاتل موبایل پلاس
تکنولوژی

بسته‌های اینترنت مبتنی بر موقعیت شاتل موبایل پلاس عرضه شد

شاتل موبایل برای نخستین بار در ایران از راه‌اندازی بسته‌های مقرون به صرفه و مبتنی بر موقعیت «شاتل موبایل پلاس» رونمایی کرد. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور با تکیه بر ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۰

شاتل موبایل برای نخستین بار در ایران از راه‌اندازی بسته‌های مقرون به صرفه و مبتنی بر موقعیت «شاتل موبایل پلاس» رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور با تکیه بر ارزش‌های سازمانی خود از جمله «پاسخگویی به نیازهای مشترکان» و در کنار ارائه راهکارهای منحصر به فردی نظیر سرویس انتقال مانده بسته‌ اینترنت به دوره بعد، تعرفه ویژه مصرف آزاد و عرضه تنها تجربه‌ حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و راه اندازی خدمت نوین «شاتل موبایل پلاس» کرد.

به گزارش شاتل موبایل خدمات شاتل موبایل پلاس در صدها شهر و برخی مناطق روستایی و جاده‌های اصلی و فرعی کشور عرضه می‌شود و کلیه مشترکان سیم ‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند در نخستین فاز این طرح از بسته‌های اینترنت مبتنی بر موقعیت و مقرون به صرفه‌تر شاتل موبایل پلاس استفاده کنند:

«در این فاز بسته‌های شاتل موبایل پلاس به صورت بسته‌‌های هدیه و بدون هیچ‌گونه هزینه بیشتری به همراه برخی از بسته‌‌های افزایشی شاتل موبایل به تمامی مشترکان عرضه می‌شود. به این ترتیب که مشترکان به محض حضور در مناطق تحت پوشش خدمات «شاتل موبایل پلاس» علامت مشخصه «+» را در ادامه نام شبکه‌ Shatel Mobile روی گوشی خود مشاهده می‌کنند و در تمامی لحظاتی که عبارت «+ Shatel Mobile» به عنوان نام سرویس دهنده خدمات از سوی شبکه‌ شاتل روی گوشی مشترک مشاهده ‌شود، امکان استفاده از این خدمات برای او مهیا است.»

شاتل موبایل پلاس

لازم به ذکر است مشترکان با مراجعه به وب سایت شاتل موبایل می‌توانند آخرین نقشه‌ مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس و بسته‌های آن را مشاهده کنند.

همچنین سیم‌کارت‌های شاتل‌ موبایل با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد ۱ با پوشش سراسری 3G و 4G، از طریق ۴٠٠ مرکز اختصاصی خدمات شاتل و بیش از هزار نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، سامانه فروش آنلاین شاتل‌ موبایل و سامانه فروش تلفنی شاتل‌ موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با قابلیت انتخاب شماره و طرح تعرفه اختصاصی به متقاضیان عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آقا مهدی
    آقا مهدی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

    من خریدم ، مفت اش گرونه ! تنوع بسته نداره ! قیمت ها هم مثل بقیه ...
    سرعت هم گاها کمتر از همراه اول

مطالب پیشنهادی