ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیامک‌های بانکی
تکنولوژی

کارمزد سالانه ارسال پیامک‌های بانکی به ۱۰ هزار تومان رسید

پیامک‌های بانکی که در طول یکسال بابت واریز یا کسر موجودی از حساب‌تان به شما ارسال می‌شود، سال آینده ۱۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت. اگر این هزینه برای شما توجیهی ندارد یا تمایلی به ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۳

پیامک‌های بانکی که در طول یکسال بابت واریز یا کسر موجودی از حساب‌تان به شما ارسال می‌شود، سال آینده ۱۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت. اگر این هزینه برای شما توجیهی ندارد یا تمایلی به دریافت این خدمت ندارید، می‌توانید با مراجعه حضوری به شعب و باجه‌های بانکی، از دریافت این خدمات انصراف دهید.

از سال جدید قرار است که مبلغ ۱۰ هزار تومان به ازای هر حساب، بابت کارمزد سالانه‌ ارسال پیامک کسر شود. بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رویه جاری بانک‌ها مبنی بر لزوم اطلاع‌رسانی به‌ موقع تمامی عملیات واریز و برداشت حساب‌های مشتریان از طریق ارسال پیامک، مقرر شده تا مبلغ ۱۰۰ هزار ریال به ازای هر حساب بابت کارمزد سالانه ارسال پیامک کسر شود:

«حساب‌هایی که مشمول کارمزد هستند اما کسری موجودی دارند، این کسری به عنوان بدهی حساب منظور شده و به محض تکمیل موجودی، کارمزد مربوطه از حساب مذکور کسر می‌شود. همچنین مشتریانی که تمایلی به استفاده از خدمات پیامکی در سال آینده ندارند، می‌توانند به شعب یا باجه‌های این بانک در سراسر کشور مراجعه و فرم انصراف را تکمیل و ارائه کنند.»

پیامک‌های بانکی

البته معافیت‌هایی هم در این مورد وجود دارد، طبق اعلام پست بانک، سپرده‌های حقوق کارکنان، سپرده‌های بلندمدت، سپرده‌های دهیاری‌ها، حساب‌های کارگزاران باجه‌های بانکی و حساب‌های حقوقی مشمول دریافت کارمزد مذکور نمی‌شود.

همچنین در صورتی که کارمزد ۱۰ هزار تومانی از حساب بانکی مشتریانی که شامل استثناء هستند یا فرم انصراف از دریافت خدمات را ارائه کرده باشند، کسر شده باشد؛ آنها می‌توانند با مراجعه به شعب و باجه‌های بانکی سراسر کشور، وجه کسر شده را برگردانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

    بانک هایی‌ مثل بانک ملت تراکنش‌ کمتر از ۳۰ هزار تومن‌ اس ام اس نمیدن‌
    کارت به بنده‌ خدایی گمشد‌ رمزش‌ ۴ تا ۱ بود
    حسابش و ۲۹ تومن‌ ۲۹ تومن‌ کم کردن‌ بیچاره‌ هم بیخبر‌
    کلی پول از دست داد

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

    ده تومن‌ پولی نیست‌
    ولی بهتر بود به نسبت تراکنش‌ ها و پیام‌ هایی‌ ارسال میکنه‌ پول میگرفت‌
    شاید بیش از ده تومن هم بشه!

مطالب پیشنهادی