ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A40
تکنولوژی

رندر‌ها و مشخصاتی از گلکسی A40 منتشر شد؛ کهکشانی اقتصادی با دوربین دوگانه

به نظر می‌رسد که سامسونگ برای حفظ سلطنت خود بر بازار موبایل قصد دارد روند همیشگی خود را در پیش گیرد و مدل های بسیاری زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد تا انها بتوانند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

به نظر می‌رسد که سامسونگ برای حفظ سلطنت خود بر بازار موبایل قصد دارد روند همیشگی خود را در پیش گیرد و مدل های بسیاری زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد تا انها بتوانند مدل موردنیاز خود را انتخاب کرده و به طرفداران این برند بدل شوند. گفته‌ شده که ماه آینده طی رویداد مخصوصی، از گلکسی A90 رونمایی خواهد شد. حال رندر‌ها و مشخصات جدیدی از گلکسی A40 منتشر شده و احتمالاً در همین رویداد شاهد معرفی این میان رده خواهیم بود.

گلکسی A40

براساس این رند که توسط وبسایت Winfuture منتشر شده، گلکسی A40 در واقع یک میان‌رده سنتی و به همین دلیل از بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای بهره می‌برد و حاشیه‌های نسبتاً باریکی دارد.

رندر منتشر شده از بدنه‌ی پشتی موبایل، موجبات نا‌امیدی بسیاری از طرفداران موبایل‌های کهکشانی فراهم می‌کند. پیش از این شایعه شده بود که گلکسی A40 از یک آرایه دوربین سه گانه بهره می‌برد و این رندر‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ برای این موبایل دوربین دوگانه در نظر گرفته اما هنوز مشخصات لنز‌های بکار رفته، اعلام نشده است.

گلکسی A40

همچنین یک حسگر اثر انگشت فیزیکی در میانه‌ بدنه‌ی پشتی به چشم می‌خورد و خبری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر یا حتی در لبه‌ کناری نیست. به همین دلیل ظاهر گلکسی A40 به گوشی های قدیمی‌تر شباهت دارد.

نکته خوشحال کننده این است که در قسمت پایینی بدنه‌ی کهکشانی ارزان قیمت یاد شده جک هدفون و درگاه USB C به چشم می‌خورد. سامسونگ برای گلکسی A40، یک چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ سال ۲۰۱۷ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته.

گلکسی A40

به عبارت دیگر کمپانی کره‌ در طراحی و تولید این موبایل، کارایی بهتر را به ظاهر و ویژگی‌های پر ذرق و برق ترجیح داده. این موبایل به احتمال قوی طی ماه آینده معرفی خواهد شد و کاربران می تواند با پرداخت هزینه‌ای معادل ۲۸۴ دلار آن را خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی