ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آزمایش فناوری شارژ ۱۰۰ واتی توسط شیائومی؛ تغذیه ۴ هزار میلی آمپر در ۱۷ دقیقه

طی سال‌های اخیر، کمپانی‌های چینی در بسیاری از زمینه‌ها از حریفان غربی خود پیشی گرفته اند. در همین راستا، شیائومی اخیرا اعلام کرده که شارژ سریع ۱۰۰ واتی را روی گوشی‌های هوشمند آزمایش کرده است. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۸

طی سال‌های اخیر، کمپانی‌های چینی در بسیاری از زمینه‌ها از حریفان غربی خود پیشی گرفته اند. در همین راستا، شیائومی اخیرا اعلام کرده که شارژ سریع ۱۰۰ واتی را روی گوشی‌های هوشمند آزمایش کرده است.

لین بین، مدیرعامل و هم بنیان گذار این کمپانی این خبر را با ارسال پستی روی شبکه اجتماعی چینی وبیو منتشر کرده است. در این پست گفته شده مهندسان شیائومی توانستند روند شارژ سریع ۱۰۰ واتی را با موفقیت انجام دهند.

رسیدن به چنین سرعتی به این معنا است که شارژ کامل یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تنها در ۱۷ دقیقه انجام خواهد گرفت. این میزان تقریبا ۲ برابر سریع‌تر از تکنولوژی شارژ سریع اوپو محسوب می‌شود که پیش از این به عنوان سریع‌ترین تکنولوژی شارژ سریع در دسترس برای گوشی‌ها شناخته می‌شد.

شارژ سریع شیائومی

در تصویر منتشر شده از سمت شیائومی می‌بینیم در مدت زمان ۱۷ دقیقه‌ای که تکنولوژی شارژ سریع این کمپانی برای شارژ کامل یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی نیاز داشته، شارژ SuperVOOC اوپو تنها موفق به شارژ ۶۵ درصد از این ظرفیت شده است.

جدا از مواردی که پیش از این به آن‌ها پرداختیم، اطلاعات دیگری از این تکنولوژی شارژ سریع که با نام سوپر شارژ توربو شناخته خواهد شد در دسترس نیست و هنوز نمی‌دانیم که باید در چه تاریخی منتظر عرضه آن در سطح گسترده باشیم. در ضمن، این احتمال وجود دارد که شیائومی در گوشی‌های آینده خود از این تکنولوژی نیز استفاده کند.

جدا از شارژ سریع، شیائومی در حوزه‌های دیگری هم در حال رقابت با کمپانی‌های شناخته شده صنعت موبایل است. اخیرا اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک باید منتظر شیائومی بند 4 با ویژگی‌هایی مانند حسگر سنجش ضربان قلب باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • molavy
    molavy | ۷ فروردین ۱۳۹۸

    گوشی های شیائومی واقعیت با کیفیت هستش. هواوی هم همینطور
    سامسونگ واقعا گرونه گوشی هاش
    اپل هم که آشغال... بعد مرگ استیو جابز از یک کمپانی دسته چندم هم کمتر شده

  • Tiger
    Tiger | ۶ فروردین ۱۳۹۸

    دوست دارم برای یکبارم که شده محصولات شیائومی رو امتحان کنم،ولی واسه ما بدبخت بیچاره ها،اگر احتمال پشیمانی پیش بیاد،دیگه نمی تونم برند گوشیمو عوض کنم و باید با همون گوشی برای ستلیان طولانی استفاده کنم،کاری که الانه دارم با هوواوی که تو دستمه می کنم.
    میت 9 دارم،جدا از اینکه واقعا گوشی با کیفیتی هست،ولی ال سی دی اش ترک برداشته و نمی تونم ال سی دی اش را عوض کنم،دیگه چه برسه گوشی با تکنولوژی روز بخرم.
    الهی خدا لعنت کنه این آخوندها و باعث و بانی بدبختی ما مردم ایران...

  • Amin M
    Amin M | ۶ فروردین ۱۳۹۸

    محصولات شیائومی واقعا با کیفیت و به روز هستن

مطالب پیشنهادی