ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بازی‌های رایگان ماه آوریل ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

ساعاتی پیش، مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان ماه آوریل را برای مشترکان طلایی سرویس ایکس باکس لایو منتشر کرد. بر این اساس، دارندگان دو کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 طی ماه آینده میلادی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

ساعاتی پیش، مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان ماه آوریل را برای مشترکان طلایی سرویس ایکس باکس لایو منتشر کرد. بر این اساس، دارندگان دو کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 طی ماه آینده میلادی مجموعاً چهار بازی رایگان دریافت خواهند کرد که قابل توجه ترین آن‌ها بازی Star Wars: Battlefront II است.

نخستین بازی در نظر گرفته شده برای دارندگان ایکس باکس وان، بازی نقش آفرینی The Technomancer است. اتفاقات این نسخه در جریان جنگ‌ آب رخ می‌دهد و کاربر وظیفه‌ی کنترل شخصیتی با نام زکریا را بر عهده خواهد داشت. این عنوان همانند دیگر بازی‌های ساخته شده در این سبک دارای چند پایان بندی مختلف است که بسته به انتخاب‌های کاربر در طول بازی، یکی از آن‌ها رخ خواهد داد.

دومین بازی، Outcast - Second Contact است که بازسازی کامل عنوان موفق Outcast محسوب می‌شود. این بازی در سبک اکشن ماجراجویی ساخته شده و روایتگر داستان سربازی آموزش دیده با نام کاتر اسلِید است. این سرباز به سیاره‌ی ناشناخته‌ی آدِلفا فرستاده شده تا رازهای مربوط به تمدن پیشرفته‌ی بیگانگان را کشف کند.

ایکس باکس لایو

اولین بازی که دارندگان ایکس باکس 360 می‌توانند به صورت رایگان دریافت کنند، بازی Star Wars: Battlefront II است که در سال 2005 عرضه شد. این بازی که در مقایسه با نسخه‌ی اول دارای وسائل نقلیه، کاراکتر، نقشه، اسلحه‌ و ماموریت‌های بیشتری می‌شد، درباره‌ی یکی از استورم تروپرها است. از ویژگی‌های قابل توجه این عنوان می‌توان به داشتن 2 زاویه دید اول شخص و سوم شخص اشاره کرد.

دومین بازی، Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 نام دارد که یک شوتر تاکتیکی است. اتفاقات این نسخه بلافاصله پس از قسمت اول جریان دارد. تنش‌ها بین شورشی‌های مکزیکی، نیروهای وفادار به دولت مکزیک و ارتش آمریکا در مرز همچنان ادامه دارد. در چنین شرایطی، گروه گوست وظیفه می‌یابد تا با ورود به مکزیک و انجام عملیات‌های مختلف در لوکیشن‌های متفاوت به درگیری‌ها خاتمه دهد.

ایکس باکس وان

  • The Technomancer - دوازده فروردین الی ده اردیبهشت
  • Outcast: Second Contact - بیست‌وهفت فروردین الی بیست‌وپنج اردیبهشت

ایکس باکس 360

  • Star Wars: Battlefront II - دوازده فروردین الی بیست‌وشش فروردین ماه
  • Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - بیست‌وهفت فروردین الی ده اردیبهشت

در پایان، لازم به ذکر است که هنوز برای دریافت برخی از بازی‌های رایگان ماه مارس فرصت باقی مانده. علاقه مندان می‌توانند بازی‌های Adventure Time: Pirates of the Enchiridion ،Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 و Metal Gear Rising: Revengeance را به صورت رایگان کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی