ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همه با هم برای ایران؛ دیجی کالا به یاری سیل زدگان شتافت

دیجی‌کالا یاری‌رسانی به هموطنان عزیز آسیب‌دیده در سیل اخیر کشور را وظیفه خود می‌داند. این جمله‌ای است که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در ابتدای کمپین کمک رسانی به سیل زدگان خود نوشته و در ادامه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۲

دیجی‌کالا یاری‌رسانی به هموطنان عزیز آسیب‌دیده در سیل اخیر کشور را وظیفه خود می‌داند. این جمله‌ای است که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در ابتدای کمپین کمک رسانی به سیل زدگان خود نوشته و در ادامه از کاربران خود خواسته اگر قصد کمک دارند، می‌توانند محصولاتی خاص که از اقلام مورد نیاز هموطنان آسیب دیده هستند را خریداری کنند و ارسال و رساندن کالاها را به تیم دیجی کالا بسپارند.

در بیانیه دیجی کالا تاکید شده که این همکاری با مساعدت سازمان هلال احمر استان گلستان صورت خواهد گرفته و خود دیجی‌کالا قسمتی از نیازهای مالی این پروژه را تامین‌ (بسته حمایتی ۵۰ میلیون تومانی) و با کمک همکاران مرکز توزیع دیجی‌کالا در استان گلستان، امکانات لجستیکی لازم در اختیار این پروژه امدادرسانی قرار گرفته است:

«لازم به ذکر است که کلیه محصولات این صفحه به قیمت خرید و بدون حاشیه سود عرضه شده‌اند و تنها به مقصد هلال احمر استان گلستان ارسال می‌شوند. هزینه و مسئولیت ارسال این محصولات با دیجی‌کالاست.»

این طرح که همه با هم برای ایران نام دارد، در حال حاضر برای سیل زدگان استان گلستان (شهرستان آق قلا) انجام خواهد شد در حال حاضر در این صفحه  قابل رویت است. کاربرانی که قصد کمک دارند باید این نکات را در نظر بگیرند:

  • در قسمت ثبت سفارش، ابتدا یک آدرس جدید اضافه کرده شهر و استان را گلستان و شهر را آق قلا انتخاب نمایید.
  • ۳در صورتی که از طریق اپلیکیشن خرید می‌کنید، در قسمت آدرس تحویل سفارش تلفن ثابت
    021-61930000 را وارد نمایید.
  • در قسمت آدرس و نام تحویل گیرنده عبارت "هلال احمر گلستان" و کد پستی 1111111111 را وارد نمایید.
  • در قسمت بازبینی سفارش، کدتخفیف golestan را در کادر کد تخفیف دیجی‌کالا دارم وارد و ثبت نمایید تا هزینه ارسال از مبلغ سفارش شما کسر شود

لازم به ذکر است که پرداخت باید به صورت آنلاین انجام شود. در حال حاضر کالاهایی چون پتو، البسه گرم، نوار بهداشتی، پوشک نوزاد، فانوس، جوراب و کیسه زباله و... در این بخش بدون سود حاشیه به فروش می‌رسد تا در اسرع وقت و با کمک هموطنان به دست سیل زدگان برسند.

گفتنیست در پی حوادث سیل در نقاطی از کشور، استارت آپها و شرکت‌های زیادی تاکنون اقدامات متفاوتی در راستای حمایت از سیل زدگان انجام داده‌اند که گزارش مشروح آن را می‌توانید در این لینک بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۷ فروردین ۱۳۹۸

    یه بحثی هست با عنوان کمک به همنوع. چیزی که میخوام بگم هیچ ربطی به اون نداره و وظیفه ی هر انسانی هستش. منتها این که تو این مملکت هر اتفاقی میفته سازمان ها کاسه گدایی دستشون میگیرن و ا مردم انتظار دارن از سفره ی خودشون کم کنن فرقی با دزدی نداره. ما سر کوچکترین خرید ها و کسب و کارها مالیات میدیم برای چی؟ که آقایون بکشن بالا؟ ستاد بحران چه غلطی داره میکنه؟ چرا بودجش اونهمه کمه. مالیاتایی که من میدم کجا میره؟ (میدونم کجا میره) این وظیفه ی دولته که به مردمش کمک کنه. نه برعکس. به اندازه کافی داریم پاره میشیم. جمع کنین بابا

مطالب پیشنهادی