ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 10
تکنولوژی

حلقه نوری دوربین گلکسی اس 10 می‌تواند به چراغ نوتیفیکیشن تبدیل ‌شود

همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، سامسونگ در طراحی گوشی‌های سری گلکسی اس 10 چراغ LED نوتیفیکیشن‌ها را از قلم انداخته است. با این وجود روش‌هایی هست که بتوان این ویژگی‌ را مجددا به پرچمداران جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، سامسونگ در طراحی گوشی‌های سری گلکسی اس 10 چراغ LED نوتیفیکیشن‌ها را از قلم انداخته است. با این وجود روش‌هایی هست که بتوان این ویژگی‌ را مجددا به پرچمداران جدید باز گرداند.

یکی از این روش‌ها، استفاده از اپلیکیشنی است که می‌تواند حلقه نوری دوربین سلفی گلکسی اس 10 را به چراغ نوتیفیکیشن تبدیل کند. این اپ که Always On Edge - Edge Lighting نام دارد، می‌تواند حلقه نوری دور دوربین سلفی گلکسی اس 10 را برای اموری فراتر از عکاسی و فیلمبرداری به خدمت بگیرد.

اپلیکیشن Always On Edge در اصل برای شخصی‌سازی نور نمایشگر گوشی‌های هوشمند با لبه‌های خمیده طراحی شده و از کهکشانی‌های دیگر سامسونگ مثل اس 8، اس 8 پلاس، اس 9، اس 9 پلاس و نوت 8 هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. اما کاربرد اصلی آن در گلکسی اس 10 شخصی‌سازی حلقه نوری دوربین سلفی‌ است که می‌تواند رنگ‌های مختلفی به خود بگیرد.

گلکسی اس 10

تنظیمات متعدد Always On Edge به شما اجازه می‌دهد که برای هر نوتیفیکیشن، رنگ خاصی در نظر بگیرید. به عنوان مثال، نور سفید نمایانگر رسیدن پیامک باشد و نور آبی را برای ایمیل یا تماس از دست رفته تعیین کنید. برای استفاده از این تنظیمات شخصی‌سازی، فقط کافیست دسترسی‌های لازم را به Always on Edge بدهید تا اپلیکیشن کار خود را آغاز کند.

اپلیکیشن Always on Edge کاملا رایگان است اما در صورت اتصال به اینترنت، باید تبلیغاتی که در گوشه و کنار صفحه آن ظاهر می‌شوند را تحمل کنید. البته این تبلیغات آنقدر آزاردهنده نیستند که روی تجربه خوبتان از اپ اثرگذار باشند.

این اپلیکیشن خوب و کاربردی تا این لحظه بیش از 100 هزار نصب فعال داشته و موفق شده که امتیاز 4.7 را از کاربران پلی استور دریافت کند. اما حالا و با پشتیبانی از گلکسی اس 10، شکی نیست که کاربران بیشتری از آن استقبال خواهند کرد. این اپ را می‌توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

Always On Edge - Edge Lighting

Always On Edge - Edge Lighting

سازنده: Edge Lighting AOE قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی