ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جیمیل
تکنولوژی

جیمیل حالا می‌تواند عنوان ایمیل‌‌ها را هم به شما پیشنهاد بدهد

جیمیل جزو معدود محصولات گوگل است که به‌ طور مستمر و بی‌وقفه به‌روزرسانی می‌شود و هر بار، ویژگی‌های بسیار مفیدی دریافت می‌کند. در همین راستا اخیرا قابلیتی به جیمیل اضافه شده که می‌تواند به لطف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۰

جیمیل جزو معدود محصولات گوگل است که به‌ طور مستمر و بی‌وقفه به‌روزرسانی می‌شود و هر بار، ویژگی‌های بسیار مفیدی دریافت می‌کند. در همین راستا اخیرا قابلیتی به جیمیل اضافه شده که می‌تواند به لطف ویژگی Smart Compose متن ایمیل شما را خوانده و به طور خودکار عنوان مناسبی را برای آن پیشنهاد دهد.

انتشار ویژگی جدیدی که از آن صحبت می‌کنیم، از امروز در سرویس ایمیل گوگل آغاز شده و ما را یک قدم دیگر به آینده‌ای که ربات‌ها مکالمات روزمره را پیش می‌برند نزدیک‌تر کرده است. همانطور که می‌دانید، Smart Compose در جیمیل عادات نوشتاری شما را آنالیز کرده و ادبیات‌تان را فرا می‌گیرد.

در این صورت وقتی که مشغول نوشتن ایمیلی باشید، می‌تواند مطابق ادبیاتی که دارید جملات بعدی را به طور هوشمند به شما پیشنهاد بدهد.

جیمیل
پیشنهاد عنوان به طور خودکار انجام می‌شود و به قابلیت Smart Compose تکیه دارد. در صورت نگرانی بابت حریم خصوصی، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات مربوط به Smart Compose این ویژگی را به طور کامل غیر فعال کنید.

این پیشنهادات هوشمند با تکیه بر قدرت یادگیری ماشینی ارائه می‌شوند که به عقیده گوگل، می‌تواند زحمت تایپ ایمیل و پاسخ دادن به افراد را تا حد زیادی از دوش کاربران بردارد. حالا همین خصوصیت در پیشنهاد عنوان ایمیل‌ها نیز در دسترس قرار گرفته است.

وقتی که خط اول ایمیل‌تان را می‌نویسید، Smart Compose می‌تواند بسته به چیزی که نوشته شده عنوانی را برای ایمیل پیشنهاد دهد. به عنوان مثال، اگر در متن ایمیل از برنامه‌هایتان برای یک جشن تولد صحبت کرده باشید ممکن است جیمیل عبارت Haapy Birthday را در قالب عنوان پیشنهادی به شما ارائه کند.

انتشار ویژگی مذکور از همین امروز در جیمیل آغاز شده، اما به گفته گوگل احتمالا پانزده روز به طول بینجامد که همه بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. گوگل در مورد زبان‌های تحت پشتیبانی این قابلیت هیچ صحبتی به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی