ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تمدید مکالمات رایگان همراه اول و ایرانسل
تکنولوژی

تمدید مکالمات رایگان همراه اول و ایرانسل برای سیل‌زدگان لرستان

مکالمه رایگان مشترکان دو اپراتور همراه ایرانسل و همراه اول برای آسیب دیدگان منطقه‌های سیل‌زده استان لرستان، تا پایان جمعه ۲۳ فروردین ۹۸ تمدید شد. در پی وقوع سیل اخیر که استان‌های متعددی از کشورمان ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۵

مکالمه رایگان مشترکان دو اپراتور همراه ایرانسل و همراه اول برای آسیب دیدگان منطقه‌های سیل‌زده استان لرستان، تا پایان جمعه ۲۳ فروردین ۹۸ تمدید شد.

در پی وقوع سیل اخیر که استان‌های متعددی از کشورمان را تحت تأثیر قرار داد ایرانسل و همراه اول مکالمات و ارسال پیامک در مناطق سیل زده را تا ۱۶ فروردین ماه رایگان کرده بودند و حالا  این دو اپراتور همراه با هدف تسهیل‌سازی و سرعت بخشیدن به کمک رسانی در مناطق سیل‌زده استان لرستان زمان ارائه خدمات رایگان را تا ۲۳ فروردین ماه تمدید کردند.

تمدید مکالمات رایگان همراه اول و ایرانسل

ایرانسل در این باره توضیح داده‌است که با هدف آسان شدن ارتباطات و سرعت بخشیدن به کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان لرستان، مکالمه درون شبکه ایرانسلی و نیز مکالمه به مقصد سایر اپراتورهای همراه تا پایان جمعه ۲۳ فروردین در پلدختر، دورود، کوهدشت، رومشگان و معمولان در استان لرستان رایگان است.

طبق اعلام روابط عمومی ایرانسل، امکان مکالمه رایگان ایرانسلی، پیش از این به مدت سه روز ارائه شده بود که با توجه به ضرورت کمک به روند امدادرسانی به سیل‌زدگان لرستان، به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید شد. گفتنی‌ست مکالمه رایگان ایرانسل پیش از این در منطقه‌های سیل‌زده استان‌های گلستان و ایلام نیز ارائه شده بود.

تمدید مکالمات رایگان همراه اول و ایرانسل

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در بیانیه‌‌ای با همین مضمون اعلام کرد:

«در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطق وسیعی از استان لرستان، جهت رفاه حال شهروندان و در راستای کمک رسانی هر چه بهتر در این مناطق، برقراری مکالمه(درون و برون شبکه) در شهرها و روستاهای اطراف دورود، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و معمولان در استان لرستان را که از روز سه شنبه ١٣ فروردین تا روز جمعه ١۶ فروردین ماه رایگان کرده بود، به مدت یک هفته یعنی تا روز جمعه ٢٣ فروردین ماه تمدید کرد. همراه اول بدلیل شرایط بحرانی شهر «نورآباد دلفان»، مکالمه در این شهر را هم رایگان کرده است.»

اپراتور اول ارتباطی کشور پیش از این برقراری مکالمه درون و برون شبکه در شهرهای آق قلا، بندرترکمن و گمیشان و روستاهای اطراف و مناطق سیل زده استان ایلام را رایگان اعلام کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • nozad nozad
    nozad nozad | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

    :sony:

مطالب پیشنهادی