ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Watch Dogs 3 احتمالا در لندن جریان خواهد داشت

بر اساس گزارش جدیدی که از سمت کوتاکو منتشر شده، Watch Dogs 3 در لندن جریان خواهد داشت. پیش از این هم اخبار مختلفی در رابطه با رخ دادن داستان قسمت سوم Watch Dogs در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

بر اساس گزارش جدیدی که از سمت کوتاکو منتشر شده، Watch Dogs 3 در لندن جریان خواهد داشت.

پیش از این هم اخبار مختلفی در رابطه با رخ دادن داستان قسمت سوم Watch Dogs در لندن شنیده می‌شد و ظاهرا باید طی آینده‌ای نزدیک در سال ۲۰۱۹ منتظر جزییات بیشتری در رابطه با این بازی باشیم.

در سال ۲۰۱۷ یوبیسافت آپدیتی را برای ‌Watch Dogs 2 منتشر کرده بود که تغییراتی را در پایان این عنوان اعمال می‌کرد؛ در این تغییرات، شاهد اضافه شدن جزییاتی بودیم که به طور مشخصی به شهر لندن اشاره می‌کردند. حال جیسون شریر از سایت کوتاکو در جدیدترین مطلب خود رخ دادن Watch Dogs 3 در لندن را تایید کرده است.

Watch Dogs 3 در لندن

این اولین باری نیست که یوبیسافت چنین نکاتی را به صورت نچندان محسوس در بازی‌های خود جا می‌دهد. پیش از این هم این کمپانی در Watch Dogs 2 به یک بازی علمی تخیلی با نام Pioneer اشاره کرده بود. Pioneer در ابتدا توسط یوبیسافت تایید شد اما با گذشت مدت زمانی کوتاه، ساخت این بازی به حالت تعلیق درآمد.

به طور کلی، یوبیسافت هنوز واکنش خاصی نسبت به شایعات اخیر نشان نداده اما اخبار پیرامون رخ دادن Watch Dogs 3 در لندن به قدری زیاد هستند که می‌توان احتمال خوبی را برای واقعی بودن آن در نظر گرفت. همچنین دو قسمت این سری با وجود واکنش‌های نسبتا متوسط منتقدان، عملکرد خوبی در بازارهای جهانی داشته‌اند و از همین سو عرضه قسمت جدید از همین مجموعه چندان دور از انتظار نیست. در همین راستا، روز گذشته‌ هم اطلاعاتی در مورد رخ دادن اساسینز کرید بعدی در عصر وایکینگ‌ها منتشر شده بود.

شما به ساخت نسخه جدید کدام یک از بازی‌های یوبیسافت علاقه‌مند هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • E.A
    E.A | ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

    نسخه دوش که جالب نبود اصن

    • Saeid
      Saeid | ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

      یکی از فان ترین و بامزه ترین بازی های بود ک تجربه کردم به شخصه

مطالب پیشنهادی